knerten09+ knerteline11 Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Jeg har til nå gitt en kombinasjon av mm og mme til gutten min da jeg etter et par perioder med ammenekt ikke klarer å få opp nok produksjon til at han blir fornøyd. Nå har vi så vidt begynt å smake på grøt (han er litt over 4 mnd). Han får en liten porsjon på kvelden nå (60 ml melk) og foreløpig ammer jeg først, gir så grøt, deretter kveldstell og så drikker han mellom 50 og 100 ml med mme etterpå. Bør jeg fortsette å gi mme etterpå når han er oppe i full porsjon grøt, eller holder det å amme først? Noen erfaringer? Vet ikke hvor mye han får i seg fra puppen på kvelden, men her om dagen pumpet jeg meg 2t etter kveldsmåltidet og fikk ut 90. På dagtid har jeg fått ut noe over 100ml sånn ca 2 t etter måltid. Så er ikke helt tomt, men har en stor gutt (8,5 kg) med stor appetitt. Til info så fikk han som regel 150 ml på kveldsflaska før, men ikke alltid han drakk opp alt. De andre måltidene drikker han nå alt fra 50 - 120 ml mme etter amming, bortsett fra natt da det holder med mm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå