Linchen Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Det er så ofte at jeg må skyndte med på do pga dette etter at jeg blegravid. Er det tilfeldig, eller er det flere som har det sånn?
Norsk/svensk spire i magen:) Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 jeg har det motsatt! må nesten aldri på do mere.. skikkelig treg mage.. veldig irriterende!
Mjølkekua Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Jeg vet at det ikke er helt uvanlig. Jeg har en salig blanding av treg mage og løs mage... :-)
superspent75gravid Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Jepp, jeg må skynde meg på do hver morgen, og hvis jeg spiser for kraftig kost er det bare å gå å sette seg rett på do igjen.. Sist jeg var gravid var jeg skikkelig treg og hard i magen, så derfor trodde jeg ikke at det hadde skjedd noe denne perioden.. MEN det hadde det:)) Like greit, for da kommer man da seg på do;)) Jeg er 5+2 i dag og går fortsatt å venter på den grusomme kvalmen og de supervonde puppene.. Føler meg liksom ikke helt gravid, men man skal vel bare være glad så lenge det holder seg unna:))
tromsøjenta Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Jepp! Løs mage her også:-( 1-4 ganger om dagen med mageknip. Det begynte da jeg var ca 4 uker og er slik fortsatt. Er 10 uker i dag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå