Gå til innhold

Ca en mnd siden SA...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og nå har jeg ømme pupper pg stikninger i magen. Pleier aldri å ha ømme pupper når jeg får mensen. Jeg har ihvertfall ikke lagt merke til det...så da er det bare å ta en test imorge å se :) Det går da ikke ann å være så heldig å bli så fort gravid igjen ? Ble veldig fort gravid men lillegutt jeg har nå..bare en pp...så kan jo være :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei =)

vvil bare si at det er veldig godt mulig du er så heldig =)

det var nemlig jeg..hadde SA og mens jeg ventet og ventet på mensen igjen etterpå gikk det til slutt så lang tid at jeg tok en test som viste seg å være positiv. hadde blitt gravid igjen to uker etter SAen.

Sitter nå her med verdens skjønneste lille gutt på snart 10 mnd =)

krysser fingrene for deg jeg =)

klem

Skrevet

Så gøy ;) Må oppdatere oss når du har tatt en test da. Jeg aborterte 1.nov og håper ikke jeg får mensen igjen heller.

Men, aner jo ikke når evt eggløsning er så vi har oss stort sett hver dag ;) Tenker jeg tar en test ca 1.des om ikke mensen har kommet til dess.

Skrevet

Ja jeg skal holde dere oppdaterte:) Skal kjøpe en test samtidig som jeg leverer gutten min i barnehagen imorgen:) Det klør og er ømt på sidene av hver pupp....rart:)

Skrevet

Høres jo ut som du er gravid da. Mange som blir gravid rett etter sa og uten å få mensen igjen;)

Lykke til med testing i morra da!! :)

Skrevet

Da har jeg tatt en Clearblue og den viste GRAVID :D!!

Da krysser jeg fingrer og tær for at denne holder seg der den skal:) Da jeg mistet fikk jeg ikke de symptomene jeg har nå. Kroppen viste nok ganske fort at det ikke kom til å gå. Så da håper jeg det går fint fint for deg også Plutselig_gravid :)

Skrevet

Var det jeg visste!!! :)

Masse gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håper jeg får samme svar som deg om et par uker. Er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning i går. Og jeg har hatt sex hver dag fra dag 8 etter aborten.

Skrevet

Da krysser jeg armer og bein for deg og håper vi sees på 1.trimester ganske så snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...