*Lissja* Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Begynte å blø skikkelig i ettermiddag, så da er det vel over for min del... skal til lege tirsdag, rekner med å få det bekretet da.
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Veldig leit å høre :`(
noepågang FØDT Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 huff! så synd! Lykke til videre! Husk at d er som regel en grunn til at man mister. og kroppen din gjør jobben sin og støter fra seg om den senser noe galt. Men kjæmpetrist e d uansett!!!
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Det var trist.. håper det går bra med deg!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Å, det var leit å høre Det er en veldig vond følelse selv om man ikke har kommet så langt på veien!!! Håper det vil gå bra med deg!!! Jeg har fortsatt håpet - men gruer meg for å gå på do hver gang! Trøsteklem
Turbojenta og lillesøster Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Huff da det var veldig leit å høre =( Har fulgt med på tråden din her for å se hvordan det går med deg. Hvis det er noen trøst så har jeg hørt om mange som har blitt gravid igjen kjapt etter SA, så krysser fingrene for deg, og at du snart er tilbake igjen her!
*Lissja* Skrevet 16. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2009 Fått legetime i dag kl 14, så blir vel bekreftet da tenker jeg. Gruer! Ja, har sagt til sambo at jeg ønske rmeg ny til jul (a)
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 Jeg har også legetime klokka 14 i dag, for å avklare om jeg er på vei til å SA.. Jeg blødde på morgenen i dag, det kom en blodklump også, og da ble jeg skikkelig nervøs... Lykke til, til oss begge!
*Lissja* Skrevet 16. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. november 2009 Uff, masse lykke til da, vi får tenke på hverandre. Klem!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 16. november 2009 #10 Skrevet 16. november 2009 Uff, det var jo ikke sånn det skulle gå... Søt romantisk tanke å ønske seg en ny til jul:) Håper virkelig at dere får det. For å gi deg håp så kan jeg fortelle deg at jeg to ganger har blitt gravid rett etter SA (uten å få igjen mensen først). Første gangen endte det med at jeg fikk en nydelig datter, og denne gangen har jeg så langt kommet til 11+3.. håper at det vil gå bra.. Masse lykke tl videre. Heier på deg
*Lissja* Skrevet 16. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 16. november 2009 Nei det var ikke slik jeg tenkte det.... men sånn gikk det.. Var til lege i dag og ble sendt direkte til ul på gyn. Der så de ingenting i livmor eller eggledere, men uasnett er det or tidlig, i og med at man ikke ser noe før i uke 6... tok blodprøve for å måle hcg og skal tilbake om to dager for å gjøre det samme.. er disse ok, har jeg hatt en SA og kroppen har ordnet opp selv. Krysser fingre! Historien varmet Kab&Jenny¤21.11.06.. håper;o)
Mammatiltodeiligegutter Skrevet 16. november 2009 #12 Skrevet 16. november 2009 Huff, stakkars deg. Føler virkelig med deg. Jeg hadde en spontanabort i uke 9 for to år siden, men ble gravid igjen ved første mulighet etterpå. Det gikk bra, og jeg har en nydelig liten gutt. Nå er jeg bare glad for at jeg mistet, for ellers ville jeg ikke hatt lillegutt Jeg har flere venninner som har mistet, og alle har blitt gravide igjen ved første mulighet etterpå - bare en menstruasjon imellom. Man er visst ekstra fruktbar etter en spontanabort. Håper det kan være en liten trøst nå. Lykke til videre.
*Lissja* Skrevet 16. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 16. november 2009 Jeg henger meg fast til den tanken og har sagt til sambo at jeg ønsker meg en ny til jul:p Håper:o) Når kommer første mens etter en sa da?
mama73 m/tre søte små Skrevet 16. november 2009 #14 Skrevet 16. november 2009 Jeg vil bare si at jeg hadde en SA i 2007, og ble gravid igjen ca 14 dager etterpå, uten en mens i mellom. Kroppen renset alt selv, og gynekologen min sa at det ikke var noen medisinske grunner til å vente en eller flere sykluser. Fikk en nydelig, frisk gutt 9 mnd etterpå:-)
Sjokolademonster Skrevet 16. november 2009 #15 Skrevet 16. november 2009 Jeg hadde en SA/MA i juli og er nå 2 mnd på vei. Har brukt laaaang tid på å bli gravid to ganger før, men nå hadde jeg altså bare to menstruasjoner i mellom, noe som for min del var perfekt. Godt med en kvalmepause. Dro til syden, gikk på fest og nøt å være ikke gravid litt for så å bli lykkelig gravid igjen :-) Håper dere ikke mister og masse lykke til dersom det ikke går bra. Jeg fant litt trøst i forumet ufrivillig abort her på BIM.
*Lissja* Skrevet 17. november 2009 Forfatter #16 Skrevet 17. november 2009 Takker for mange oppmuntrende innlegg=) De hjelper godt på humør og motivasjon=) Har ennå litt smerter og blødning, men håper det avtar snart, slik at vi kan gå videre=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå