Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å så kjedelig...kjenner hvordan du har det da..MEN det går bra med ett egg skjønner du:) :)

Har skrekk minner for noen år siden jeg..da vi var på vei til sykehuset for innsett, så fikk vi telefon at alle di befrukta egga har dødd ut.Det var første gangen vår, så det ble veldig trist.men vi ga oss ikke, å har nå en gutt på 3 år fra fryseforsøk.:)

Så håper så inderlig at alt skal gå bra med oss alle, så vi får sjansen til og ruge på ett gullegg.

:)

ja det er jo bare et eneste egg som skal til...det er bedre å få et bra egg enn mange dårlige...vi fikk ut 29 egg(!), 16 ble befrukta, men etter 5 dager var det bare 3 som kunne brukes, men nå er det siste, 3. egget satt inn, og vet ikke hvordan det går...(jeg ble gravid på det 2.egget da, men fikk SA).

I går kveld ble jeg veldig redd, jeg fikk en pitteliten blödning. Men så gav det seg med det. Nå har jeg lest at det er noe som heter festeblödning, og at det er veldig vanlig i de dagene her. så jeg håper veldig at det er det da....uff, så nervepirrende...jeg er på rd10 i dag da. jeg tok faktisk en test i går kveld, det var en som man får ifra sykehuset, men det ble negativ. jeg tror ikke de er så fölsomme, det er sånne billig-tester. jeg vet ikke . uff, noen som vet? angrer litt på at jeg tok den da...dumme meg. kanskje jeg skal kjöpe en clearblue-test og ta den litt seinere i uka....

... er VELDI utålmodig her jeg... men jeg skal... skal... vente til uka med å teste... kjenner ingen tegn til noen ting ;-( gjør dere?? Utenom crinone bivirkninger da...

Hadde håpt på at jeg skulle bli litt kvalm tidlig jeg da... ble det forrige gang... men enhver graviditet er jo forskjellig fra gang til gang... jommen ikke godt å bli klok på noe....onsdag idag... tenker det blir tirsdag på meg.... hvis jeg ikke får mensen da... hadde egentlig ikke tenkt å ha den på en stund... :-)

Jaja... idag blir det litt shopping på meg... må ha noe gøy å bruke ventetia på !!

Ha en fin rugedag alle sammen !!

Annonse

Er jo helt uutholdelig å skulle vente til neste torsdag med test, men jeg skal vente jeg! Hvis man tar testen for tidlig kan den vise negativt svar iom at HCG ikke er høyt nok ennå (har jeg hørt).

Jeg har hatt veldig treg mage siden jeg begynnte på Crinone, andre som har opplevd det? Ellers merker jeg heller ikke mye, men kjenner jeg er litt kvalm idag...sansynligvis fordi jeg er så nervøs!!!

Skal på 3-dagers kurs nå, ønsker alle lykke til med rugedagene!!!

nå er jeg på dag 8 her, kjenner nervøsiteten kommer krypende, er super sliten og tørst for tiden, men ellers er alle de andre sympt til crinone, og siden jeg ikke får mensen uansett pga progynovaen så famler jeg i blinde her=(

dessuten er jeg virkelig redd for tirsdagen hater sånne testdager, kan ikke noe for det men det er noe av det verste jeg vet...samt så har jeg ikke lyst å komme opp å ta hcg uten å være forberedt heller...urk hva pokker kan man gjøre?

rugedag 9 (inkl. innsettingsdag) ...... og jeg er sååå kvalm...... usj... våknet i natt med kvalme... sov lite... Kvalme er ikke bivirkning til crinone, ettersom jeg kan se.... tørr jeg ane et aldri så lite håp her tro ??? Ble kvalm tidlig sist... Eller så innbiller jeg meg dette... blir jo helt tullete.... Pleier ikke bli kvalm før jeg får mensen iallfall :-) .... skal vente i spenning til tirsdag.... det er såå lenge til.... Noen av dere andre med tegn til noe???

På en måte så gleder jeg meg til å være kvalm i flere uker fremover... håper på det :-)

å er du så kvalm nr 2? allerede, oi det er jo kjempepositivt tegn!!!! jeg har aldri värt kvalm, ikke engang da jeg ble gravid og mista.

Önskeren: om det bare er pittelitt blod, så trenger det ikke å bety noe. har du mensverk? om du ikke har noe smerter, så kan du fortsatt se lyst i tunnelen, det sa legen til meg. det er vanlig med små blödninger, som har med å gjöre at livmora er så fölsom i denne perioden, så den blör lett, pga forandringene. han sa at så lenge jeg ikk hadde noen smerter, så var det ingen fare. Jeg har hatt pittesmå antydninger til blod de siste dagene. bare litt sånn rosa på papiret iblant. legen mente det kunne väre festeblödninger, dvs at egget driver å fester seg, og da kan det lett komme litt miniblödninger.

håper at det er det samme for deg....

uff, ellers er det litt töft nå. dagene er nervepirrende. og jeg tok jo en test på mandag(rd9) som var negativ, så har litt angst. men det var en sånn billigtest, ikke noen clearblue, akkurat, så tror ikke (og håper) den er så veldig fölsom, så at den ikke slår ut så tidlig...

også er det disse småblödningene,..har aldri hatt det för....

jaja, jeg er gravid til det motsatte er bevist!! (rd 12 i dag)

Annonse

når jeg kom hjem nå så kom det masse blod så tror ikke dette var en småblødning:( er nok over og ut for meg..... ligger bare bare her på soffaen og strigråter....vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg,er fader meg alene hjemme også. uff hvorfor???????+

....trøste trøste....... vet ikke helt hva jeg skal si jeg.... men jeg forstår at du gråter og trist og lei..... håper mannen din kommer snart, så du har han og dele det med... du har jo oss her da... men liksom ikke helt det samme som en armkrok å gråte i...... trøsteklem fra meg....

NEI;NEI,NEI!!!! Så forferdelig trist, ønskeren. Føler virkelig med deg!!Been there, og livet stinker når den helsikes blødningen kommer. Finnes ikke mening! ..Men du kommer deg opp igjen, selv om det ikke føles sånn nå. Håper du har fått en armkrok nå. Gråt alt du kan, det er lov;o)

Tusen takk alle sammen:)

Ikke lett det her,men må bare ta meg sammen og tenke framover. Ble ikke den julegaven som jeg hadde tenk men men......

ikke lett å være på jobb i dag,men får hvertfall tenkt på noe annet innimellom. Lykke til til alle dere andre som skal igang og teste nå.

klemmer

Önskeren...uff...jeg föler med deg..velidg trist dette her, det kjennes som om alt raser sammen, og det er så urettferdig, og det kjenens så vondt, du må bare gråte, og snakke med noen som står deg när. få ut alle vonde fölelser og frustrasjoner. deter viktig å sörge når man opplever sånne negative forsök. jeg snakket faktisk med en terapeut om dette, og han sa det var veldig viktig og sörge og få det "ut", og snakke med näre venner eller noen om dette. jeg vet hvordan du har det nå. det er knalltöft. men tro meg, livet vil bli bra igjen, og din dag kommer.

varm trösteklem....

selv er jeg ganske lei, disse små blödningene, som ikke er orntlig blod engang, gjör meg forvirret. har kjent meg irritabel og frustrert i hele dag , og så vet jeg ikke om det er pms, eller om det kan ha noe med hormoner å gjöre? men nå har jeg fri i helga, skal bare ta det med ro...er på rd13 i dag....nervepirrende her i sluttfasen...:/

er d testdag imorgen mamma10 ? Håper disse blødningnene ikke er noe, og at du får en lykkelig beskjed en av de nærmeste dagene :-) .... velger og tro på at det er hormoner som er i kroppene våre.... merker lunta er litt kort, til tider... Jeg ser frem til tirsdag.... ja eller nei... hvis ikke jeg får mensen før det da... Godt å ha litt å tuste med, sånn at en ikke tenker på det "hele tia" - har jo ei snuppe på snart 4, som vet hva det er å teste ut mamma og pappa.... "hvor er tålmodigheten min......??? " og tenk om vi lissegått får to til ?? kan jo skje... jaja.. alt går.. ikke vært noe særlig kvalm idag, så det kan ha vært tilfeldig .... ååååhh... bli tirsdag.... NÅ !! utålmodig?? ikke jeg nei....:-)

oi jeg er GAL, tok en test, cb....er på rd 10 tenkte atte jah dagene mine nå har vært så rævva at jaja hvorfor ikke...og testen viser et svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakt kryss...teststreken er sterk men den andre er svak, men den synes......kan jeg virkelig håpe på at et eller begge gulleggene mine sitter fast inni der?

WOW Stjernoye, ja du kan vel stole på det? eller er det sånn at egglösningsspröyta fortsatt kan henge i og påvirke testen? noen som vet?

ååå jeg håper virkelig du har plusset på riktig!!!

nr2? : ja det er rd14 i morgen, men har ikke testdag för på onsdag, vet ikke hvorfor, men...hadde det sånn sist også, testdag rd18. men mensen kommer vel hvis det ikke er noe uansett, min mens kan man stille klokka etter..typ..

sist gang venta jeg med å teste helt til rd18, og var gravid:)

hvilken rd er du på nr2?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...