Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Jeg lurer på noe ang EL, syns jeg husker å ha hørt noe om at man bør ha 14 dager fra el til mens kommer, for at egge skal få tid til å feste seg. er det riktig eller er jeg helt på jorde?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 15. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. november 2009 dytter
Venter på lite knøtt : ) Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Hei! Det normale (og "nødvendige") er at det er fra 10-14/16dager mellom eggløsning og mens/Ikm, så det må absolutt ikke være 14dager, men BØR være 10, etter det jeg har forstått. Jeg varierer selv mellom 10-12 dager mellom El og Ikm og jeg har et barn fra før, så vet av av erfaring at det er nok ; ). NB!Når du teller dager mellom EL og IKM, skal du telle fra dagen etter eggløsningsdagen til og med dagen før mensen/IKM. Mer info finner du på www.pernille/info Lykke til : )
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 15. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2009 takk for svar.. testet etter el hele forje uke men fant den ikke så om jeg har el idag å mensen kommer som forventet har jeg bare ca 1uke mellom:( så da blir jo det litt for lite, nei får komme meg til lege etter jul for å få restarte syklusen min for jeg kan glatt blø frem å tilbake i 12dager å det e vel gjerne litt mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå