Gå til innhold

noen som har espressomaskin med melkestimer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har enormt lyst på og vurderer å kjøpe en til meg selv.

noen anbefallinger der ute?

Skrevet

Min anbefaling er å velge en som er lett å bruke og lett å rengjøre. Vi har en som er alt for tungvint å bruke og rengjøre ordentlig, så den blir aldri brukt. For å både lage kaffe og stime melk, så må man bla fylle på vann 2ganger. Melkestimeren er omtrent umulig å gjøre ren fordi det er kanter på den hvor det er nesten umulig å få bort melka fra og det er heller ikke mulig å løsne den og ha den under vann. Jeg husker ikke hva den heter, men den er mange år gammel, så det er nok uansett ikke mulig å klare å kjøpe den:-)

Skrevet

Nespresso maskin ;-) Jeg elsker min!

Skrevet

Hvilken har du, En gutt + bitteliten spire? Så vet en hva en skal holde seg unna ;)

Skrevet

mmmm den vil jeg ha også.

Vi har nespresso vi òg, men siden den er kjøpt i 2005 så er den jo sååååååå gammel.

Vi er kjempefornøyd med nespresso, kjøper kaffe på nett. Kunne ikke vært mer lettvindt.

Skrevet

elsker du den så mye at den er verd 4000 kr?

Skrevet

Min koster 1600kr, + steamer til ca 700kr.Velg den enkleste modellen. Da slipper du all rensing av deler etc.

Skrevet

ja det hjelper jo masse om den koster mindre :)

hvilken modell har dere?

Skrevet

Nespresso Essenza, tror den modellen holder på å byttes ut nå i år, jeg kjøpte den i sommer,

Men om jeg var deg ville jeg bare dratt innom butikken i Karl Johansgt og fått litt hjelp, du trenger ikke en dyr og fancy maskin, de lager like god kaffe alle de nespresso maskinene, og steameren er jo genial!

Skrevet

Jeg husker ikke hva den heter og den er gjemt langt innerst i et skap, men tror nok den er en av dem til under 1000kr, så det lønner seg nok å legge litt mer penger i det:-)

På gamlejobben hadde vi denne:

http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/kaffe-espresso/TK52001/siemens-espresso-15-bar

og den var veldig bra. Lett å rense og lagde god kaffe. Eneste man må gjøre er å bytte vann hver morgen (og evt fylle på i løpet av dagen hvis man drikker mye:-) ) og helle i hele kaffebønner. Den sier fra selv når den trenger å bli renset og da er det bare å legge i en rensetablett og følge bruksanvisningen,

Skrevet

Vi er kjempefornøyde med vår nespresso citiz som vi kjøpte i høst:) Ser den er på tilbud på elkøp nå til ca. 2000 kr, koster vanligvis 2500 kr.

Skrevet

jeg bestile en jeg :D på hjemmesiden til nespresso... hehe.. skulle bare se på litt kaffe...

den kommer om 2-5 dager :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...