Gå til innhold

BIM-treff Gjøvik, 18.des:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei på dere jenter=)

Ser det er noen av dere som har barn fra før, og venter barn. Jeg er 24 år, har to barn, en på 2 1/2 og ei på 3 mndr. Er ikke noe aktivitet på dinbaby, så tenkte jeg kunne slenge meg med dere=)

Hadde vært koselig å bli kjent med andre mammaer=)

Heidi

• 3 uker senere...

Snart tid for nytt treff og her ser det ut til at vi blir en del :) Jeg har ikke reservert noe bord, men jeg vet ikke om det er nødvendig sånn på dagtid?? Var ikke så mange der sist, men nå er det jo jul...

Vi skal feire bursdag hjemme her på fredag, så treffet blir ikke så langt for min del, må hjem å forberede, men kommer innom en liten tur :)

Hei:)

Koselig med mange på treff! Slik det ser ut nå, så får jeg dessverre ikke blitt med :( Sønnen min er syk og hjemme fra barnehagen! Men stikker innom en liten tur hvis det likevel lar seg gjøre:)

Men kos dere massemasse, så skal jeg prøve å få blitt med på neste treff over jul :)

God jul og godt nytt år til alle sammen:):)

Annonse

Hei hei :)

Vi er klare for treff imårra, ihvertfall :) Blir nok ikke så lenge for min del heller, denne gangen... Veit ikke om man skulle ha reservert noe bord, jeg. Jeg var på CC rundt 12 idag, og det var bra mye folk der, men veit ikke hvordan det var oppe på Lasse Liten..kanskje folk er mer opptatt av julemas nå? :)

Håper å se en flokk med mager imårra, ihvertfall! Og gleder meg til å se hvor mye dere jeg så sist, har vokst :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...