Gå til innhold

Småting du bare elsker med babyen din

Anbefalte innlegg

Synes det er så gøy å følge med på utviklingen! :) Skjer noe nytt hver dag nesten :)

Jeg synes det er så søtt når han leker med tærne sine. Har han strømpebukse på seg så drar han alt han klarer og putter den i munnen, så den må til tørk flere ganger ;)

Han Ler når jeg herjer med ham, men er ellers sparsom med latteren.

Gleder meg til den sitter litt løsere. Verdens skjønneste latter! *sukk*

Har er så festlig når han tar tutten ut av munnen og prøver alt han kan å sette den beint tilbake igjen. Det er visst ikke så lett å koordinere armer og bein helt enda :)

Han prater mye, og storebror var helt overraska her en dag: "Har han lært seg å si Hei nå, mamma???"

hører fra leketeppet "Hei,hei HEEEI! heeei, heihei!"

Elsker de små øyeblikkene.

Fortsetter under...

hva er det vi ikke elsker.....

er helt betatt av han.

når han ler og smiler. når han skal ha pupp-høres ut som en hund når han nærmer seg(hæhæhæhæ)

når jeg titter i vuggen på morningen smiler han og ler

når han ligger på stellebordet og snakker til uroen og meg

når han snakker og ler

når han leker med babygymmen eller lekene og snakker og smaker til med de.

nei alt er bare helt fantastisk

(jaja vi har være ting som at han legger seg seint men det går opp i all gleden over å ha fått lov til å få et barn)

Elsker når hun om morgenen og kvelden når jeg varmer vann til grøten i mikroen og hun står og titter inni og sier mmmmm hun er så herlig da;)

Når hun sitter på gulvet og vinker og sier hadde(hade) og kryper ut i gangen.

Hvor utrolig glad hun er uansett hva klokken er når hun våkner eller må bli vekkt...

hvor fort hun lærer nye ting og må hardt hun prøver og herme etter og si ting og gjøre ting:)

Lille her er 10 mnd da, men fortsatt min lille baby...

Ååååå... smeeeelt!! ;o)

Elsker når vi sitter i soffan og hun lener seg inntil meg for å kose, eller legger hodet i halsgropa og susser (les sleiker) med siklete munn.

Og når jeg løfter henne over hodet og hun skrattler, hveeer eneste gang...

Og hver morgen når jeg titter oppi senga hennes så får jeg det største gliset noensinne.

Og at hun blir så glad så glad hver gang hun ser mamman sin ;o)

Og og og... det er så uendelig mye mer... :o)

Pokker altså, tror jeg er full av hormoner enda jeg.... Sitter og kjenner tårene triller når jeg leser disse innleggene. Og når jeg selv tenker over alt jeg elsker med lillegutt.

Har selv akkurat vært inne på rommet hans, da han begynte å gråte og hyle i søvne. Var deilig å kjenne at han roet seg da han kom i mammas armer.

Er forferdelig glad for at jeg har muligheten til å oppleve dette. Nyter hvert eneste øyeblikk.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...