Gjest Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Hei alle sammen! Noen som kan hjelpe med med tips angående hodepine? Jeg legger meg med vondt i hodet, våkner med vondt i hodet, jobber hele dagen med vondt i hodet. Dette tærer litt på energien. Jeg er veldig flink til å drikke nok. Og andre spm... jeg skal til legekontroll på torsdag, da er jeg 13+0. Vil legen klare å høre hjertelyden da? jeg har vært på tidlig Ul i uke 9, men greit å vite om ting fortsatt er i orden:)
agapi73 Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Jeg kan bare si at du er ikke alene om å slite med hodepine. Jeg har vært plaget daglig av det samme. Legen min vurderer å sykemelde meg pga dette, men jeg vil se det ann noen dager til. Har slitt med hodpine nå i nesten 5 uker og er 10+5 idag... Jeg skal holde øye med dette inlegget i tilfelle du får inn noen gode tips ) Jeg har aldri vært på svangerskapskontroll eller UL, så det andre tør jeg ikke svare på. Lykke til!
Gjest Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 hmm.. da har du iallefall hatt det lengre enn meg. Hodepina altså... Veldig irriterende, men jeg får vel være glad jeg ikke ligger og kaster opp istedet:) Jeg har klart meg uten paracet hittil da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå