Gå til innhold

Facebook-gruppa for alle i Drammensområdet :)

Anbefalte innlegg

Vi er nå blitt en fast jentegjeng som møtes hver uke for BIM-treff.

Bytter på annenhver uke å ha kveldstreff og dagtreff.

Hver uke kommer det også nye ansikter som har hørt om oss, eller lest her på BIMtreff-sidene og det er utrolig koselig.

Vi er alle blitt gode venner og STORKOSER oss sammen!

Facebook-gruppa var har nå 19 medlemmer og heter:

"BIM-TREFF DRAMMEN JENTENE"

Her skriver vi med hverandre og oppdaterer oss på neste treff.

Meld deg gjerne inn i gruppa vår, og kom gjerne på neste treff tirsdag 17.november kl 19:00 på Jonas B Gundersen.

Fortsetter under...

Hei :)

Hva er alderen på de som pleier å treffes på bim treffene? Jeg er 34 år,bor i solbergelva(ny innflyttet i juli) og venter barn nr tre 28 mars(en liten jente).Jeg kjenner ingen gravide her i drammens området så hadde vert gøy å komme på bim treff å treffe andre gravide som har termin sånn ca likt med meg selv :)

Da prøver jeg på d :) neste treff er 24 nov på pigen kl 12.00 hvis jeg har skjønt riktig?Jeg er ny her inne så jeg er ikke så god på å finne frem enda :)Gleder meg til å treffe dere:)Er vel bare å se etter en gjeng med store mager vel så finner jeg dere hihi :)

Annonse

Hei igjen :)

Jeg fikk desverre ikke kommet i går forde datteren min har bursdag i dag og d var litt mere å ordne til i dag enn jeg trodde,også var jeg på ultralyd på kontroll time.Men jeg skal prøve å følge med på neste treff også kommer jeg da :)

Ha en fin kveld :)

• 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...