Gå til innhold

Flere som ikke er kvalme i det hele tatt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ifølge meg selv 6+ , skal til legen imorgen, så da får jeg vel vite det mere nøyaktig. Men har bank i bordet ikke kjent så mye som et snev av kvalme!! :o Har både ømme pupper, halsbrann og "menssmerter", men altså ingen kvalme. Synes det er litt kjipt jeg, vil jo gjerne føle meg litt gravid. Er det grunn til bekymring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer på det samme da jeg er i akkurat samme situasjon.

Jeg har vært gravid 2 ganger før, og har da vært kjempekvalm! men nå merker jeg ingenting..

Skrevet

Er jo ganske absurd å ville bli kvalm da :P Men man vil jo gjerne ha symptomene så man er mere sikker på at alt er ok. Men nå gruer jeg meg til imorgen, håper at det er liv inni der...

Skrevet

jeg og!! dette er min nr 3 og jeg er bare små uggen når jeg blir skikkelig sulten! er 5 fulle uker imorgen og på denne tiden med begge jentene mine lå jeg med hodet i do :o

blir litt nervøs, for eneste jeg merker er små murring og vond rygg, merker også litt itl bekkenløsningen jeg fikk med forrige snuppa og jeg er trøtt..

håper bare alt er fint inni der !! må nok få meg en ul før jul, så jeg får litt ro i sjela.. hadde en ul med forrige snuppa i uke 10 og da var det morro og mye å se, så får prøve å vente så lenge nå også :)

men rart å være i så fin form ja.. får bare håpe alt går fint :))))

Skrevet

ikke kvalm eller noe som helst.alle symptomer borte..... sukk..

Skrevet

Ja, vi får krysse fingrene for spirene våre, og håper vi alle sammen kommer oss gjennom alle trimesterne :)

Skrevet

men er det ikke bra og ikke være kvalm...? ble nervøs jeg nå..

Skrevet

Er ikke kvalm i det hele tatt enda :) Begynte å bli øm i brystene idag, har vondt i ryggen, masse menssmerter og lukter alt mulig rart. Av og til vondt i hodet også og trøtt. Er 4+5 idag :)

Skrevet

Har ei venninne som er 5 mnd på vei med, og alt er helt i skjønneste orden, og hun har ikke vært kvalm i det hele tatt :) Så mener ikke å skremme noen, synes bare det er litt rart, og lurer på om det pleier å være en spesiell grunn til dette :)

Skrevet

det er hvertfall veldig deilig å slippe, så lenge alt er bra med spiren =)

Skrevet

Sant det. Hadde sikkert klaget om jeg ble kvalm også ;) Men skal til legen i morgen da, så da finner jeg ut om alt er bra. Har masse mensmurringer, og det skal jo også være et symptom...

Skrevet

Jeg ble ikke kvalm før 6-7 uker, men da ble jeg det til gangs. Raste ned i vekt. Men det er jo ikke alle som blir kvalme.

Skrevet

Det er faktisk mange som ikke blir kvalme i svangerskapet, det er like vanlig å ikke være kvalm som å være det.Kjenner flere som aldri har vært kvalme i løpet av sine svangerskap,så tror ikke det er noen grunn til bekymring!

Skrevet

Dokker ane ikke kor heldig dokker e!! Slutt å bekymre dokker - å være kvalm betyr ikke at alt e bra uansett å e et helvete uten like å leve med :(

Tørr ikke fortelle i kor mange av svangerskapan mine æ har vært dødelig kvalm og fortsatt mista og mista.

Å når man e 4-5 uker på vei, e d ikke unormalt i d hele tatt å ikke kjenne så mye ;)

Kos dokker og NYT kvalmefrie daga, d kommer som kasta på de fleste! :) Spis alt dokker har løst på, ha sex, gå på date med kjæresten, gjør husarbeid og lek med de andre ungan dokkers om doc har :) For tru mæ, når man e så kvalm som f.eks æ e - så klare æ nestn ikke røre mæ uten å spy. Jævli koselig.

Sjøl om æ overlykkelig over at spira sitte dn hær gangen å vil pines halvveis til døde for å klare bære fram enda et mirakelbarn, så skulle æ ønske æ ikke kjente en drit - som dokker svært heldige damer :))

Skrevet

Hei

Endelig kan jeg være litt erfaren.. (er ganske nygravid med nr to)

Sist var jeg ikke kvalm i det hele tatt, og alt gikk fint. Jeg tror også jeg har lest at bare ca halvparten blir kvalme. Håper i grunnen jeg slipper denne gangen også, selv om man føler seg litt uttafor gravidgjengen. Sist hadde jeg ikke noen rar mat jeg måtte ha heller, så følte meg rett og slett litt snytt.

Skrevet

Jeg har jo så klart ikke lyst til å være kvalm, men trengte bare en forklaring, Var ganske godt å høre at det er vanlig å ikke være det.

Skrevet

Jeg er 9+1 i dag og har ikke vært kvalm et sekund:) Noe jeg er veldig glad for, men jeg har ømme bryster, menssmerter og sulten HELE tiden.. Det er for meg nok symptomer:)

Skrevet

Jeg er 8+6 og har ikke vært kvalm et sekund. Ble også litt nervøs da jeg var kvalm fra dag en til jeg fødte i forrige svangerskap. Har heller ingen andre symptomer, bortsett fra at jeg er mye trøtt, men det kan ha like mye med at jeg har en vilter 1 åring i hus;) Tok ultralyd i forrige uke, og alt så ut til å være i skjønneste orden, så jeg NYTER kvalmefrie dager:-)

Skrevet

Jeg er ikke kvalm, har ikke ømme pupper, ikke halsbrann... Men jeg er litt trøttere enn vanlig, bedre appetitt, har fått litt mer kviser og kjenner at magen er ganske oppblåst. Er 10+6 i dag.

Det er bare å juble over at vi slipper svangerskapskvalme! Jeg var heller ikke kvalm når jeg gikk med gutten min sist.

Skrevet

heia:)

jeg var helt fin, helt til uke9. da kom kvalmen:(

og selvfølgelig samtidig som jeg skulle begynne min sykehuspraksis (ett sted hvor VELDIG mange kaster opp i ALLE slags farger) ikke så veldig kjækt skal jeg fortelle dere :)

så alle dere som ikke er kvalme, nyt det!;)

Skrevet

Hei!

Jeg har vært gravid 5 ganger (har 2 barn, og vært igjennom 1 spontanabort og 1 provosert abort og nå venter jeg barn nr 3..). Har aldri vært kvalm i det hele tatt! Blir kun litt "uggen" dersom jeg blir for sulten, så viktig å spise ofte (og helst lite da..).

Det er omtrent halvparten som slipper unna kvalme, så det er en myte at man skal bli kvalm..

Lykke til!

Skrevet

Jeg var ikke kvalm en eneste gang i mitt forrige svangerskap, og lillegutt er nå en aktiv krabat :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...