Gå til innhold

bare meg???

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm....er det bare meg som skal bruke pergoveris her inne.?INGEN som har noe som helst erfaring med den?holder til hos hausken..sånn for ordens skyld....finner ikke noe på nett heller bortsett fra bruksanvisning etc...har verken hørt om pergoveris før eller noen gang sett den bli nevnt her inne......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg googlet den nettopp, og fikk opp mange treff. Hvis du ikke begrenser søket til norske nettsider så får du opp mer.

Skrevet

takk for svar:)

men det har jeg gjort og det er fremdeles bare sånne medisinske sider som kommer opp..hva det ineholder bla bla bla....fant vel ett som var fra en jente i "junaiten" thats it...jaja...får vel bare vente å se hva dette er for noe....vente vente vente..lei av å vente:(

Skrevet

hmm ikke hørt om vennen...jeg har nett hatt papsen på besøk der kjæresten hans har mast opp og ned i mente om sønnen som venter en baby i april...*wrææææl* uff kjenner det kniper hardt på kroppen den MA` en=(*lei seg*

Skrevet

Hei T

Aldri hørt om...kan ikke klinikken forklare litt da?

Skrevet

stjernoye: er visst ikke noen som har hørt om dette tydeligis...prøvekanin jeg dah???hehehehe:))) snakket med jorun idag og hun sa det var ganske nytt preparat og at aalt skulle prøves...:))) og heldigvis for det da!:))hun sa noe om LHS eller noe...fikk ikke helt sammenheng i det men hun skulle sende meg ett lote hefte om det så jeg fikk vite hva som skulle inni kroppen;) blir jo spennende....

uff jeg skjøner godt at ma river og sliter litt i deg vennen:(( og at folk snakker om andres lykke når det gjelder barn i magen er og blir sårt og sånn vil det nok alltid bli helt til vi sitter der med vår egen lykkeliten;))du vet jeg har stor tro på deg denne gangen og signerer det alida sa til deg i innlegget ditt til henne:))) xxxxx

nurket:

har som sagt snakket med dem nå ser du over her...men når jeg blir forklart ting så sitter det i fem min og jeg husker bare brudd stykker...litt fremmed ord og fsh eller fhs lhs og ja...noe jeg ikke har greie på...har jeg for mye eller lite av dette tro???'KLØSEGIHODE*men stoler fullt og helt på de:))) men MÅTTE gå på sprayen neste gang også....jaja...får ta masse bilder av håret mitt før jul da!!!!

Skrevet

Stakkars T! Sprayen fra H..??? ja, husk å ta mange fine julebilder...tror jeg skal sy meg et kostyme med kyse denne jula gitt...eller legge opp til karneval på julekvelden, tema JULEKRYBBEN...jeg skal være jomfru Maria med sjal over hodet...eller kanskje ett av eslene?

Kjenner til problemet rundt medisiner ol...sender rett som det er en liten mail over fjellet for å få oppklart ting..ehem.. vi betaler 26 000 pr forsøk så litt infor må jeg da få???

:-)

Skrevet

hahaha:))) esel...hehehehe *ler*

skal bare komme som meg selv på evt karneval jeg....;) trenger ikke kle meg ut...bare holde en sånn "kom som du er fest"muligens.....;)

fikk refundert penger fra nav idag....hvor det "manglet" noen laken kan man si....

dvs cyclogest blir ikke refundert!! what??er ikke du hos hausken nurket?får du noe annet enn cyclogest?kan jeg be om det eller...har intrykk av ingen i det off.får dette preparatet....?

vet at det ikke er godkjent for salg i norge eller noe men hvor selger de det da?????? *sint på sånt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...