muffin25 Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Lurer bare på ventetiden på en lap.. kikket på sykehusets sider, men tenkte jeg kunne høre her og
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Jeg tok Lap på Riksen for ca 4 uker siden. Fra henvisningen ble sendt fra lege på Riksen, til operasjonen gikk det rett i underkant av 3 uker. Gikk overraskende kjapt må jeg si:o)
*babydrøm87* Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 what?? venter fortsatt og har frem til januar å vente!! var hos legen først mai 2009 har bare fått vært på en forundersøkelse, hvorfor tar det så lang tid for meg da??jeg skal til særp!
gullfisken * gravide* :) Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 er nok fordi du er så ung... litt domt å bli satt helt bakerst i køen pga en er ung, å en blir ikke satt frem i køen vs noen trekker seg, d pga alderen...
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Tenker også at noe av grunnen til at det gikk så kjapt for min del er at jeg har hatt flere forsøk på Riksen, og at jeg derfor allerede er i systemet. Var jo lege på IVF seksjonen som henviste meg, og virker som de samarbeider med gyn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå