stiiiine ;D Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 hei:) venter mensen nå, og har trodd at den sku kåmme i over en uke nå. det kjennes slikt ut iallefall. har tatt flere teste, men alle er neg.. er det fremdeles en mulighet for at jeg kan være gravid? har flere symptomer.. elr er det kanskje bare innbilning??
kjærlighetsbarn_2010! Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Hvordan er syklusen din? Når hadde du ikm? Når hadde du el? Det er jo fult mulig å teste for tidlig. Fins mange som ikke har fått positiv test før flere dager etter ikm... Ønsker deg lykke til!
stiiiine ;D Skrevet 15. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2009 syklusen min er litt opp og ned .. men sist mens, den 15 okt var den veldig rar.. blødde litt i 3 dager, mye mindre enn vanlig, stoppet opp 1 dag, så kom det pittelitt blod, så stoppet det opp igjen, og dagen etter var det bare litt rosa slim. da hadde jeg hadd el ca 14 dager før ^^ dvs at HVIS jeg er gravid er jeg 2 mnd på vei kan man teste neg så sent?? er det i det heletatt mulig?? med sån billigstrimmel har heller ikke trodd/følt at tanta sku kåmme over sÅ lang tid før ..
BebeGutt<3 Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 DYTTER 8dager over IKM og negativ.. Masse symptomer
kjærlighetsbarn_2010! Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Snedig dette, og rart at vi er så mange som føler det på samme måte for tiden :-S Når du sier at du er 8 dager over IKM, fremdeles ingen tante rød og heller ikke pos.test. Så lurer jeg på om det i det hele tatt er vits i å teste for meg nå snart. Vil bare vente og vente og vente. Men tror ikke jeg klarer det! Krysser fingrene for at vi alle tre er gravide på tross av eventuelle negative tester....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå