*Lissja* Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Jeg er 5 uker på vei, men hadde litt blod på papiret i mårest da jeg var på do og har etter dette sett bare brunt... Hørt at det er normalt med smerter i 1 trimester, men hvor sterke er ok å ha? Mine er sterke og jeg har ikke fått noen blødning ennå.. hatt smerter siden i går kveld!
Luddes mamma Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Hei Vil ikke være negativ, men de gangene jeg har hatt små blødninger og smerter, har det enten vært starten på en SA eller tegn på en MA lengre frem. Om du ikke får mer blødninger og smerter i dagene fremover, vil jeg uansett anbefale deg til å få tatt en UL snarest så du får vite hva som har er status. Det kan jo være ufarlig blod, og smerter som man får når livmoren begynner å utvide seg. Lykke til! Håper det beste!
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Jeg har hatt 3 SA - og synes at smerter kombinert med blødning ikke høres oppløftende ut, dessverre. Når jeg hadde MA nå sist hadde jeg ingen blødning - og heller ikke smerter i det hele tatt... Men - søsteren min fødte ei flott jente for 8mnd siden og hadde blødninger gjennom hele 1. trimester - både friskt og brunlig blod. Så - det er håp i hengende snøre! Skulle derimot blødningene tilta og smertene øke så vil du nok ikke være i tvil om hva som skjer...men - få tatt deg en UL asap. Ønsker deg lykke til og krysser fingrene!!!
*Lissja* Skrevet 16. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2009 Begynte å fossblø i går ettermiddag..og blør fremdeles MASSE og har utroooolige smerter Hvor vondt skal dette være? Kan ikke komme på at det var så ille sist jeg.. og hvor lenge varer blødningene? Skal ringe legen kl 9..
Luddes mamma Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Huff da. Det var trist. Om du syns du blør veldig mye og har veldig sterke smerter skal du kontakte legen din. Mine SAer har vært som veldig kraftige menstrasjoner (men dette er jo veldig individuelt), men dette må du selv bedømme. Mine blødninger har vart i opptil 10 dager, hvor kanskje 3 dager har vært mye blod. Lykke til!
*Lissja* Skrevet 16. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2009 Ringte legen i morgest og skulle få komme kl 14. Blør kjempemasse nda og har gjort det siden i går nå.. blir vel bare å ta en gu eller noe slikt for å se hvor lang ti prosessen det er kommet tenker jeg :/
Luddes mamma Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Hei Hvordan går det med deg - og hvordan gikk det hos legen?
*Lissja* Skrevet 16. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2009 Legen sendte meg til ul og der så de ingenting..altså, det så ut som en tom livmor og at eggstokker var ok.. men hun sa, uansett gravid eller ikke, utenfor eller i livmor var det for tidlig å se noe enda, når jeg kun hadde kommet til uke 5+3.. så de tok en blodprøve for å måle hcg..får vite resultat i morgen og skal ta ny onsdag som jeg får vite resultat av på torsdag.. regner med at om disse er "ok" har kroppen ordnet opp selv og jeg slipper noe ekstra..
*Lissja* Skrevet 17. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 17. november 2009 Resultatet av hcg prøve i går var 4..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå