Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #28 Skrevet 15. november 2009 Her er det altfor mye kaffe latte... syns i grunn den er helt ok. den gir et fint lys og de fleste møbler passer fint inn..Selv om faren for mange er skikkelig døll kan en friske opp med en vegg i en kontrastfarge... feks en dyp lilla/aubergine... Det er fint det
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #29 Skrevet 15. november 2009 Vi har lys antikk i alle rom unntatt soverommet som er hvit pepper. Veldig fornøyd! Elsker lys antikk!!!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #30 Skrevet 15. november 2009 det er mye mer gult i caffe latte enn i sand!!
Gjest Skrevet 15. november 2009 #31 Skrevet 15. november 2009 Vi har ikke det ;-) Men det er veldig fint da!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #32 Skrevet 15. november 2009 Vi har ikke kaffe latte farge på veggene.Her er det kritthvitt i yttergangen og på soverommet mitt.I stua,gangen og kjøkkenet er det hvit narciss,tullas rom er lyserosa.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #33 Skrevet 15. november 2009 Det er det vel ikke. Latte er mørkere og mer beige.
millie+2klumper Skrevet 15. november 2009 #34 Skrevet 15. november 2009 Er så lei av folk som skal være så "original" og velge noe annet enn det "alle har". Og derretter prate om hvor stygt og kjedelig og uoriginal alle andre er som velger det de synst er fint. Jeg synt caffe latte er kjempe fint. Derfor velger jeg den fargen,. Ikke fordi at alle andre har den. Skulle jeg valgt en annen farge bare for å være original? det blir for dumt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå