Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Har en følelse av at "alle" kjøper denne fargen når de skal male??? Er den virkelig såååå fin?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Jeg har den ikke. Jeg har basert meg på lys antikkhvit, en lys grønnfarge(soverom), grått og en som heter sand.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Nei, det er den ikke...så vi har ikke noe kaffe latte i huset.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Ikke noe Caffe Latte her i gården
_Løvemamma_ Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Hehe, tror kanskje det er sånt som skjer når folk ska ta de første steg ut av 'alle vegger SKAL være hvite'-moten. Begynner liksom litt forsiktig. Her er faktisk alle vegger hvite untatt på barnerommet, men det er fordi allt var hvitt da vi flyttet inn i sommer, og vi har ikke hatt tid til å male mer enn barnerommet enda. Men det blir nok ingen kaffe latte vegger på oss når vi får malt heller, kommer nok til å gå mye i grønt, faktisk.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #7 Skrevet 15. november 2009 for noen år siden kjøpte alle rødt og/ eller grønt og gult. så etter flere år med sterke farger, ønsker folk litt enklere farger, men de fleste synes helt hvitt blir for mye så da er cafe latte og latte fine alternativer...vi har brukt latte på flere rom, sammen med mørkebrune lister og er veldig fornøyd med det...at andre bruker samme fargen eller spiller mindre trille så lenge vi er fornøyd selv. og liker du ikke fargen så er det jo bare å styre unna den når du skal male selv
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #8 Skrevet 15. november 2009 Ikke cafe latte her heller... Kun Sand og Franskgrå
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #9 Skrevet 15. november 2009 Latte og lys antikk er samme farge hehehe. Bare to ulike produsenter. Så da har du den likevel moahaha:p
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #10 Skrevet 15. november 2009 Du sier du har fargen Sand, HI? Ja, da er du ikke stort bedre enn alle latte-elskerene! MoaHaHaHaHa... For å ha nevnt det må jeg jo si at jeg også tok for meg av jordnære fargetoner da vi pusset opp nå, og at "sand" inngikk blant mine farger også
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #11 Skrevet 15. november 2009 Det er forskjell på latte og kaffe latte, latte er en lysere utgave av kaffe latte, og er samme fargen som lys antikk. Det er to ulike produsenter, derfor heter de ikke det samme.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #12 Skrevet 15. november 2009 Sand og kaffe latte er nesten helt like. Jeg har malt med begge to på samme vegg for å sjekke fargene, og vi så nesten ikke forskjell på dem.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #13 Skrevet 15. november 2009 Og jeg har også malt opp flere ulike farger i samme fargeskalaen, fargene er ulike, men det er forskjell, noe annet vil være det samme som å si at hvitt er hvitt - samme hvilken nyanse du velger.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #14 Skrevet 15. november 2009 Korreksjon: fargene ser like ut, men det er forskjell på dem
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #15 Skrevet 15. november 2009 Sammenligningene er fordi HI liker Sand, men synes det er merkelig at "alle" liker kaffe latte. Sand og kaffe latte er jo så like at jeg tviler på om hi hadde klart å se forskjell hjemme hos meg.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #16 Skrevet 15. november 2009 Fransk grå i stua og resten hvit. Så dere er ikke alene.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #17 Skrevet 15. november 2009 Alle rom er hvite, bortsett fra et soverom som er blått
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #18 Skrevet 15. november 2009 Har også på følelsen av at Caffe latte blir brukt mye av de fleste.Akkuratt som at man ikke tør å gå sine egen veier. Her er det hvit Narsiss og hvite vegger..Skal snart sette opp panel og legge tapet på noen av veggene i huset. Da blir det noe med mye mønster med naturmotiv:)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #19 Skrevet 15. november 2009 Den er JÆÆÆÆÆÆVLIG!!!!! Jeg hater alle former for liksom-hvit og ikke-farger. Sånn som den gyselige leverpostei-fargen vi hadde i stua her før vi malte. Vi har valgt å male alle rom kritt hvite, og hvis man er flink med stoff, tresorter, tepper og ikke minst lys er det ingen grunn til at det skal virke kaldt.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #20 Skrevet 15. november 2009 Jeg tror ikke det er at folk ikke tør gå sine egne veier, men at fargen er fin og nøytral. Du og jeg har hvitt, da kan men like godt si at vi ikke heller tør gå egne veier, fordi vi har valgt hvit farge. Fargevalget er motebestemt og hva som er trender og ikke hva som man "tør" gjøre. Det er nå min mening.
MintCondition Skrevet 15. november 2009 #21 Skrevet 15. november 2009 Nope, vi har heller ikke en eneste vegg i caffe latte.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #22 Skrevet 15. november 2009 ja du er nok den eneste..he he..alle har jo latte farge..noooooooottttttttt
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #23 Skrevet 15. november 2009 Har brukt Bomull i mange rom. Veldig fint!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. november 2009 #24 Skrevet 15. november 2009 Har den fargen på absolutt alle vegger i leiligheten her. Du kan godt si at det ikke er jeg som har malt, og jeg har ikke giddet å gjort noe med det heller. Det snåleste er at alle vinduskarmer og lister er i FURU!! Har hatt planer om å male de i 4 år men aldri kommet så langt. Nå skal jeg flytte. Der er alt hvitt eller grått. Gleder meg til å slippe unna lattefargen og furulistene! ;p Litt usikker på hva jeg synes om grå brystning og hvite vegger men om jeg ikke liker det så får jeg vel heller male.. ;p
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #25 Skrevet 15. november 2009 Synes cafe late er en flott farge jeg.. Det er praktisk, støv og møkk synes ikke så lett, man slipper å male om hele rommet for å pusse opp. Det er jo superlett å skaffe tilbehør til nøytrale farger, dessuten er det nok å skifte gardiner, puter og tepper så har man pusset opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå