Gå til innhold

SEA BAND akupressur

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare dele med alle dere her inne at det er mulig å bli kvitt morgenkvalme uten å stappe i seg piller. Når jeg var gravid slet jeg veldig med dette og jeg prøvde alt mulig men ingenting hjalp. Men så fikk jeg høre om noe som het SEA BAND, det er noen enkle bånd som man tar på håndledet sitt. Jeg anbefalte dette til alle mine gravide venninner og alle har bare positiv erfaring.

Jeg har også prøvd dette på min datter mot bilsyke og jenta ble en helt annen, hun kastet ikke opp og følte seg heller ikke kvalm, og bilkjøring har blitt en fryd for meg uten klaging fra baksetet :-)

Jeg kjøpte det på apoteket og trot de har det i en del helsekostforretninger også.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140984786-sea-band-akupressur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

sp bra at dette virket for deg:)

jeg har vært kvalm siden uke 7-8, og er nå i uke 13 uten forbedring. prøvde akupressurbånd tidlig uten effekt. i tillegg brukte jeg nesten 2000 kroner på akupunktur, som gikk ut på å stimulere disse punktene på håndleddene. ingen virkning:(. har forsøkt mye annet også, som kjels på nattbordet, ingefær o.l, men ingenting har hjulpet. måtte be legen om å få kvalmestillende for en ukes tid siden, og endelig fikk jeg litt hvile fra den uutholdelige kvalmen.

men som sagt, sikkert lurt å prøve litt forskjellig først, men akupressur virker ikke på alle, desverre:(

• 1 måned senere...

er nå i uke 19 og kvalmen har fortsatt ikke sluppet taket:(. den kommer og går i bølger, men fortsattt ille. jeg fikk afipran først fra legen, og disse virket godt i begynnelsen. mye av virkningen har desverre gått over:(, nå har jeg prøvd ut postafen, men den hadde ikke noe bedre effekt. bruker fortsatt begge typene, afipran på dagtid og postafen om natten...det døyver jo noe av kvalmen.

begynner å bli temmelig lei nå..kvalmen tærer på det meste, humør, enegi, glede o.s.v.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...