Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener jeg kjenner modningen av egg, eggløsningen og at egglederene fører egget ned i livmoren. Alt kjenner jeg som forskjellige smerter. Jeg synes det er rart at andre ikke kjenner noe, eller er det bare jeg som innbiller meg ting?

Er det bare meg som kjenner EL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer selv litt på dette.. Hvordan har du det då? Hvordan er smertene dine? Eg har kjennt masse rart, men eg vet ikke hva eller hvorfor! hehe

DYTTER

Skrevet

Jeg kjenner det som oftest..og merker det på konsistensen der nede.. blir glatt når jeg har eggløsning og papiret sklir på en måte.. år jeg ser på det som kommer ut er det skikkelig tøyelig.. jeg kjenner det også som oftest, ved at jeg har murringer, nesten som menssmerter..

Skrevet

Når eggne modnes kjenner litt prikking i en liten sirkel på hver side rett etter mensen. Så kan jeg kjenne hvem side som vant, fordi den sirkelen blir det mer prikker i og den andre siden blir stille. Denne mnd vant høyre.

Så kjenner jeg litt "små kniv stikk" i siden, da regner jeg med at egget slippes. og veldig mye murring på hele siden også bak i ryggen noen ganger. Jeg kan også kjenne det så mye at det er vondt å gå på do å presse. (Litt for mye info kanskje...)

Så kjenner jeg "bølge bevegelese/murring" fra siden til midten av livmor. Da regner jeg med at egget er på vei ned mot livmoren. Da skal ihvertfall egglederene føre egget ned med flimmerhårene.

Til slutt er det en gjevn murring i livmor frem til TR, mer hvis jeg er gravid( Det har jeg vært to ganger) Og da har jeg også kjent sikkelig knivstikk i livmor etterfulgt av en bølge av svimmelhet og kvalme.

Skrevet

Jeg kjenner bare smerter på en av sidene når jeg har det...som regel er det annenhver gang på hver side. Men jeg får ikke EL slim, men positive EL tester. Har sjekket dette 2 pp nå, så da kommer jeg ikke til å ta mer EL tester, men stole på ELsmertene. Og det kommer akkurat 14 dager etter første dag med mens :)

Masse lykke til :):)

Skrevet

Jeg kjenner ofte at det bygger seg opp til eggløsning, og plutselig blir det borte (da har egget sluppet, tenker jeg, stemmer også med el-testene jeg tar). Har ikke tenkt over at jeg kjenner egget bevege seg nedover, får prøve å kjenne etter neste gang...

Skrevet

jeg er ny her. har prøvd i et halvt år på nr.2. aner ikke når jeg har eggløsning, for eggløsningstester har aldri slått ut på meg...men jeg må jo ha det siden jeg har en datter på 3 år, og alltid får mensen på dag 29! høres greit ut å kunne kjenne det på kroppen!jeg kjenner masse rart men klarer aldri å sette det i system...

Skrevet

Jeg vil jo si du er meget heldig som kan kjenne disse tingene. Det gir deg jo et hint om at nå er detting på gang. Jeg er misunnelig (det er sikkert ikke noe godt da).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...