*Lissja* Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Oppdaget i går spor av brunt når jeg var på do og tørket meg.. er slik i dag også men fikk friskt blod da jeg hadde hatt avføring.. ikke hadd det mer siden i mårest, men sterke menssmerter! Hadde fryktelige smerter i natt også en times tid..
Musemor med tre søte små Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Uff da. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en tur på legevakten. Er ikke helt sikker du mister for det. Hvor langt er du på vei? Lykke til. XXXXXX for at spiren sitter ordentlig,
*Lissja* Skrevet 15. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2009 Ringte til legevakten, men de sa jeg kunne vente til tirsdag så fremt det ikke gikk meg på helsa løs...... synes ikke de tar det på alvor i grunn :/ Har legetime tirsdag så får vel bare vente å se da.. ta det med ro så godt jeg kan.. håpe.. men frykter det verste.. Jeg er 5 uker tror jeg.. fikk siste mens 9okt..og har normalt syklus på mwllom 30 og 32 dager..
Gjest ibla Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Hei De tar deg nok på alvor, men det er jo desverre ingenting man kan gjøre fra eller til så tidlig i svangerskapet, og eneste er å utføre en utskrapning HVIS du aborterer og mister for mye blod (altså på helsa løs..). Jeg mistet i uke 8-9 for noen år siden (endte med utskrapning etter 1 uke, pga stor blødning), vet det er fortvilet å ikke kunne gjøre noe og livet renner bokstavelig utav deg.. Men det er ingenting en legevakt kan stille opp med, det er bedre for deg å holde deg i ro hjemme og se an situasjonen. Blør du etterhvert veldig masse bør du ringe dem igjen, eller om smertene blir voldsomme selvsagt. Hvis ikke ser du det an, tar det litt med ro, og ringer evn legen din og får ham/henne til å henvise til en ul om en ukes tid eller noe. Ønsker deg masse lykke til, håper du har noen hos deg. Klem
Musemor med tre søte små Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Hei, vennen, hvordan går det med deg? Ikke godta og vente til tirsdag. Enten så kommer du deg på legevakten i kveld, eller så tropper du opp på legekontoret når de åpner i morgen tidlig. Lykke til
*Lissja* Skrevet 15. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2009 Er nok sant som de sier, de kan vel ikke gøre stort.. har begynt å blø skikkelig nå og regner med kroppen ordner opp. Skal til lege tirsdag så det blir vel sjekket opp da Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå