Gå til innhold

hva synes dere om Doris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om Doris? Er det rart å kalle en jente Doris i dag? Jeg synes det er et fint, klassisk navn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du spør- jeg syntes det er fælt; både fonetisk og assosiasjonsmessig- det er et skikkelig harrynavn...

Syntes faktisk det er såpass ille at det nesten er dårlig gjort å belaste en liten pike med et slikt navn idag...

Skrevet

Jeg må skynde meg å svare før dataen feiger ut igjen: Det er kuharry og veldig Vi Menn - forside. Siden du spør.

Skrevet

ViMenn både på forside, innside, og bakside, tenker jeg vi sier, prebs! :-)

Skrevet

Doris er jo litt søtt også men det minner meg litt om filmen "Terkel i knipe" Feite kua Doris, hehe^^

Skrevet

jeg har ingen negative assosiasjoner til Doris, som mange andre tydeligvis har, hehe! kanskje fordi jeg kjenner en Dorte som er så supersøt...tenkte umiddelbart på henne nemlig.

jeg synes Doris er helt OK jeg, både sterkt og klassiskt, men jeg forstår at det vil være et modig valg ut fra de andre svarene i denne tråden. :-)

Skrevet

Hahaha TommyJojo!

Er det bare meg som er overbevist om at dette nicket er et tull, tøys og moro nick?

Har jo tidligere foreslått Demon, Demona og litt av hvert av andre snasne navn :-)

Skrevet

Jeg kjenner en Doris.

Doris er ikke et harry navn i mine øyne. Et helt greit navn!

Vil kanskje ikke kalle det klassisk, men... ;)

Skrevet

Var nettopp i Stockholm, og der er visst Doris det mest populære jentenavnet blandt "kule" stockholmere ble jeg fortalt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...