Gå til innhold

Treff for Tvillingmammaer Våren 2010 Oslo...

Lykkelig med nr 2 & 3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bravo! Jeg er med - termin 25 februar.

Det var mye interesse for et treff i oslo for ca 1 mnd siden, men av ulike grunner var det kun 2 som dukket opp, og vi var enige om å prøve igjen. Skal vi prøve nå? Ta en kafétur i slutten av november feks, før julekjøret setter inn??

Så bra!

Ja er jo hyggelig å møtes å skravle litt.Spes med andre i akkurat samme situasjon.

Gleder meg til å se magene deres,siden dere ligger ca 2 mnd foran meg.Jeg synes jeg er rimelig stor allerede,iallefall om jeg sammenligner med sist ,så er spent på hvor stor jeg kommer til å bli :)

Hvor i Oslo bor dere?

Jeg bor på Vålerenga.

Noe forslag til sted?

Annonse

Så fint med fortsatt interesse - jeg våger meg på et forslag: skal vi prøve en onsdag den 25.11 kl 11:00 ? Møtes ved hovedinngang til frognerparken? Også tusle i rolig gange i retning en kafé feks kaffepikene?

Er dette feil dato for dere andre - så bare kom med nytt forslag.

Så hyggelig at flere blir med.Men jeg kan desverre ikke, da jeg fortsatt jobber 100%.Så enda er dagtid på ukedagene et dårlig tidspunkt for meg.

Hvor lenge jobbet/jobber dere ?

Event når ble dere sykemeldt 100 %?

På UL i uke 9,sa de på Ullevål at jeg kunne forberede meg på at de sykemeldte rundt uke 20,noen av dere som tilhører Ullevål?

Datoen høres grei ut, men å gå på Kaffepikene er et ganske trangt sted. Fint om man er 2-3 stk, men flere er det kanskje vanskelig å få plass til der i lunsjtiden. Noen som har erfaring fra United Bakeries på Frogner Plass? Vet ikke om deter like trangt der.

Ang spm om sykemelding så ble jeg sykemeldt 100% da jeg kom til uke 20. Var ikke sykemeldt noe før det.

Jeg er uke 23 og bare 50% sykemeldt, og jeg vet ikke om jeg er 100% sykemeldt innen treffet, sannsynligvis ikke hvis jeg ikke ringer legen selv og ber om det, så for min del får treffet i så fall utgå denne gangen også for jeg må dra på jobb...

Hei igjen

Helt enig - kaffepikene er trangt - men for oss som bor litt utenfor og kommer med bil så er det genialt å møtes ved frognerparken + at alle vet hvor det er. hvordan er det på frogners plass ifht parkering? Eller er det andre smarte steder? Det er også en kafe rett innforbi inngangen til frognerparken om den kan brukes.

Ang klokkeslett - de fleste av oss er sykemeldt og har fri på dagtid, derfor hadde det vært kult å ta det på dagtid? Ok at vi gjør det denne gangen, eller?

Er jo tydeligvis flere av dere som er sykemeldte nå,så dere må bare treffes ja...jeg blir med så snart jeg har anledning.

Skal på ordinær UL nå til torsdag,så blir spennende å høre hva de sier da...er jo i uke 19 nå.

Sees neste gang!

Må også bare spørre om en ting:Stemmer det at man ikke har noe som helst form for kontroll før ordinær UL,og deretter i uke 26?

Var hos legen i uke 6(aug),og ble da satt opp på ny time i januar 2010,altså i uke 28?

De vet nå at det er tvilinger men fikk beskjed om at det ikke var noe annerledes da.Om alt er bra da selvfølgelig,hadde jo gått til fastlegen om det var noe,men ingen rutinekontroller før fra januar.

Hører fra flere at de har tatt urin/blodprøver en gang i mnd osv,så ville bare spørre...

hei igjen - okay, da møter de som kan og har lyst ved hoved inngangen til frognerparken førstkommende onsdag kl 11:00 - også får vi rusle i retning av en kafé. Det er mange å velge mellom.

Du lurer på antall kontroller "Lykkelig med nr 2 & 3" - og jeg har også hatt få kontroller. Etter uke 18 hadde jeg i uke 24 og så sier ahus at de skal ha en gang per mnd fram til termin. noe jeg oppfatter som langt færre enn andre steder.

Annonse

• 2 uker senere...

Jeg skal ikke vaske ned hele huset så jeg har tid - og blir gjerne med på et treff før jul! Fikk ikke blitt med sist pga at dattera mi plutselig ble litt syk. For meg passer det stort sett hver dag, utenom neste torsdag den 17. tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...