Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Vi skal flytte dit og jeg er nysgjerrig på hvordan det er der mht strøket, treningstilbud, turmuligheter, barnehage osv osv
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Gulskogen Drammen? Det er på flata, og det er mye barnefamilier der, men dårlige solforhold og slikt. Er stort handlesenter, nærmeste treningssenter er på Åssiden ( 3 min med bil) For å være helt ærlig så hadde jeg ikke villet bodd der selv.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Vi er såååå ferdig med å bo midt i byen, og syns det ser helt perfekt ut der når vi har sondert terrenget med bil. Nærme togstasjonen, butikkene, konsertscenen i Drammen og sentrum av Drammen. Vi har mye familie i Drammen, så når vi skulle flytte ut av byen var det et godt alternativ. Håper det blir bra Supert med mange barnefamilier i alle fall. Jeg gjør det mest med tanke på oppvekstforholdene til barnet vårt.. HI
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Bor ikke der selv, men kjenner fler som bor der og de trives veldig godt.. Det er jo veldig sentralt, kan gå til Drammen by på null komma null. Gulskogensenteret har de fleste butikker. Barneskolen (Danvik?) hvertfall den skolen som ligger på gulskogen får mye skryt i mediene. barnehagene vet jeg ikke så mye om.. Treningssenter både på Åssiden, Strømsøsiden og Bragernessiden. Turmuligheter rundt elva og skogen er jo rett bak. Lykke til med flytting og nytt bosted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå