Lillegutt blir storebror :-) Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Hold i ene sida på magen, kom plutselig, irriterende vondt!!! Hva kan dette være da? Lillemor som er ekkel med mammaen sin kanskje ;-)Hold deg i ro nå frøken :-) Nå vil jeg slappe av frem mot fødsel, 19 dager til termin.
mirremamma Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 hmmm... kommer og går d eller varer d hele tida? hvis d komer i tak kan d jo tyde på at noe holder på og skje =) jeg har 25 dager til termin, hadde smerter i går og dagen før i magen...men tror d var luft fordi d satt litt høyt oppe..spennende fremover nå, fikk første jenta vår 5 dager før termin men man vet jo aldri... lykke til i såfall,og kos deg fremover...d gjør jeg =)
Lillegutt blir storebror :-) Skrevet 14. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2009 Vel, det er bedre nå. Vi får se, kanskje noe på gang, men litt tidlig tror jeg. Gutten kom 9 dager før termin, litt tidlig å begynne å vente nå, kan bli lange dager. Legger meg nå så får vi se i morgen:-)
Belladonna med to gutter Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Jeg har sånn titt og ofte :/ Jeg tror det er livmoren som strekker seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå