*Lissja* Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Svakt brunt på papiret da jeg var på do i kveld og nå ista puttet jeg inn en tampong for så å dra den ut igjen og den var også brun med spor av friskt blod
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Off, føler med deg - vi er to om det i kveld... Vi får vel bare krysse fingrer!!! Hvor langt på vei er du? Jeg er i uke 7...sukk...
*Lissja* Skrevet 14. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2009 Bare 5 her... men ja, sukk.. krysser fingre med deg!!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 ånei, dere to... dette er marerittet som jeg har opplevd altfor mange ganger.. MEN jeg har også en gang opplevd å ha fått friskt blod også var det i orden, jeg fikk til slutt min datter. Skal nå være 11+1 på vei i dag og er så bekymret.. har hatt en del menssmerter i dag,og det har jeg ikke hatt på noen uker tror jeg. Jeg går og sjekker etter blod hele tiden.. Det er nesten ulevlig å engste seg så mye. Håper dere får kommet dere på ul til mandag for å se hvordan det står til. Krysser fingrene for dere og håper det vil gå bra for dere. Klem
Sunnybeach4gull :) Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Trenge ikke være nåt farlig, brunt blod e jo gammelt blod, f.eks resta fra forrige graviditet. Men putt nu fan ikke tampong inn dær!! Sku d være skjøre blodkar i skjeden/eller opp mot livmortappen så irritere du dm mer. Bruk truseinnlegg eller bind Lykke til! Du ska se at d går så bra så
Sunnybeach4gull :) Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Fra forrige MENS, ikke graviditet sku d være
*Lissja* Skrevet 15. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2009 Puttet den bare forsiktig inn for så å dra den ut igjen på samme tid Men nei, er vel ikke det smarteste å gjøre.. I natt våknet jeg kl 5 med sterke menssmerter.. det ligger fortsatt på høyre side.. da jeg jikk på do i mårest kl 8 kom det friskt blod på papiret men jeg tisset ikke blod.. har heller ikke kommet noe blod nå etter jeg sto opp og dusjet.. da jeg tørket for å sjekke etter dusjen var det bare litt brunt igjen.. fortsatt smerter men ikke såå sterke.. lurer likevel på å ringe legevakten å spørre hva de mener jeg skal gjøre.. har legetime tirsdag, men skal jeg vente til da??
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 15. november 2009 #8 Skrevet 15. november 2009 Off, det er vasneklig å vite hva som er best å gjøre altså!!! Det skader nok ikke å vente til legetimen på tirsdag, men det er vanskelig å gå å ikke vte. Har du vondt enda eller? Hos meg har det ikke kommet noe mer - bare mørkegul/lyselysebrun utflod på papiret når jeg tørker meg litt forsiktig inni skjeden. Vanlige menssmerter - men det har jeg hatt i flere uker nå. Jeg håper så inderlig at alt skal gå bra!!! Jeg har time til UL til fredag, og håper da at alt er bra! Har vært så veldig uggen og uvel i hele går, og jeg kjenner det er på gang i dag å Utrolig kjedelig hvis det er til ingen nytte altså - så bortkasta Vi får fortsette å krysse fingra
*Lissja* Skrevet 15. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. november 2009 Har fått igjen smertene nå ja..de er sterkere enn de forrige dagene og det som har vært.... :/ Tror ikke det går bra jeg nei.. Skal se det an utover dagen :/
Blomsterpiken og tullene Skrevet 15. november 2009 #10 Skrevet 15. november 2009 Hei, føler med deg... Har du smerter kun på høyre side eller er det hele mageregionen?
*Lissja* Skrevet 15. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 15. november 2009 Hadde kun på høyre side bak i ryggen (hoften) men nå er det i magen..stikking..takvis..
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 15. november 2009 #12 Skrevet 15. november 2009 hvordan går det med deg nå? har det gått over? Gode tanker til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå