Gå til innhold

Fridtjof og Thorvald..?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått mer og mer sans for disse to navnene. Hva synes dere om dem da? Håper jo selvsagt at jeg skal få en gutt en dag også :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thorvald er bra, Fridtjof er litt vanskeligere å svelge.

Skrevet

Thorvald er utruleg flott, men Fridtjof er og blir rart, sjølv om eg er godt vant med namnet! ;-)

Skrevet

Kjenner verdens vakreste 12-årige gutt ved navn Fridtjof, så jeg har gode assosiasjoner. Likevel for Fritdhjof Wilborn til at jeg kunne vurdert det selv. Thorvald er helt fantastisk vakkert, stødig og flott :-)

Skrevet

Thorvald er ikke pent i det hele tatt. Det er så mange fine gamle navn der ute og Thorvald er bare ikke ett av de. Fridtjof har jeg i grunnen synes var litt søtt men etter han Fridtjof som var i "vil du bli millionær" har portretert diverse forsider og ikke virker sunn så må jeg si at synes ikke navnet er så flaterende lenger.

Skrevet

Thorvald kunne jeg brukt selv - det er knallflott.

Fridtjof er ganske sjarmerende - både koselig og rampete.

Og begge står bra til det jentenavnet du har brukt fra før, synes jeg :)

Skrevet

Fridtjof og Thorvald er fine, de, men ikke de fineste i denne stilen.

Tillater meg å komme med noen andre forslag i samme stil:

Toralv

Tormod

Torbjørn

Hardtvig

Hjalmar

Helmer

Bernhardt

Kjartan

Halldor

Fartein

Skrevet

Veldig flotte navn! Liker best Thorvald:) Kunne fint brukte det selv:)

Skrevet

Fridtjof er så koselig=) Thorvald er også fint, men forbinder det mer emd gamle folk egentlig..:o

Skrevet

Torvald er superflott!!! Men så absolutt uten H.

Fridtjof treffer ikke meg, men flott likevel! ;-)

Skrevet

Torvald er et kjempefint og stødig navn. Men Fridtjof er desverre litt snålt for meg.

Skrevet

Jeg syns Fridtjof er fint i forhold til lyden, men utrolig innviklet og rart i forhold til skrivemåte. Skal være enig i at Fridtjof Wilborn ikke gjør navnet penere akkurat...

Thorvald er finere på begge måtene mot Fridtjof.

Skrevet

Thorvald er et flott navn! Det høres ut som en stødig og bunnsolid gutt/mann.

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger :-) Thorvald ville vært oppkalling etter både far og bror og Fridtjof er oldefar. Men får se, er ennå en stund til nr to kommer, men gøy å leke litt med navn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...