stratosen_er mamma_ Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 God kveld stratosen_er mamma_! Pendelen sier 2011 barn på deg og det blir en gutt:) Legger noen kort på deg ang jobb først:) På jobb er du en sterk og ressursrik person,føler du er godt likt på jobb, men noen ganger usikker på om det er dette du vil? Savner du den forige jobben din? Noe i kortene som virker som at du tenker på en jobb du har hatt tidligere, kan også være at du lurer på hvordan det går der? Der går det iallefall bra:) Det annbefales at du trener yoga og trener generelt, dette er essensielt for din sinnsro og spirituelle vekst akkurat nå, ifølge engelen Raye. Engelen Isaiah sier "dette er en god tid for nye ideer og situasjoner. Jeg våker over deg, veileder deg, og beskytter deg under disse forandringene." Jeg får en følelse at du vurderer og skiffte jobb, ta en eller anne utdannelse/videreutdanning, men at du samtidig er litt usikker. Dette er en god tid for å tørre å gjøre noe nytt ang karriere! Det kan også være en idee på jobb som du ikke har turt å legge frem ennå. Har du noen du er uenig med på jobb? Noen du ikke kommer så godt overens med av en eller annen grunn? Jeg føler dette og englene Grace og Antoniette sier "For å kunne helbrede denne situasjonen må du leve deg inn i den andres synspunkt med medfølelse." Føler også at det kan være at du har jobbet mye og at det kan ha ært uenigheter rundt dette? Evt når du skal tilbake i jobb? Når jeg legger kort på deg om din generelle livssituasjon nå kommer disse kortene opp: Engelen Maya "Opplæring, studier og utdannelse vil fremme din livsmosjon og personlige vekst på dette tidspunktet. Englene vil veilede deg og hjelpe deg med denne prosessen." Igjen føler jeg at du skal ta en form for utdannelse, dette kan også være et kurs. Adriana " Jeg leder deg mot svaret på dine bønner. Lytt og følg de steg jeg kommuniserer gjennom dine tanker og dine drømmer." Er det noe du ønsker, eller tenker mye på? Vil annbefale deg og tenke masse på dette evt ønsket før du legger deg om kvelden så får du kanskje svar i dine drømmer:) Serephina kommer opp "Jeg er familie-engelen. En gledelig forandring eller forøkelse venter din familie.", Da blir det kanskje 2010 barn på deg da, eller så kan det være noen i nær slekt som skal ha barn, men jeg tror du blir gravid om ikke så lenge. Igjen kommer Raye opp og sier at yoga og trening er bra for deg, man skal legge extra vekt på di kortene som kommer opp flere ganger. Er du stresset eller sliten for tiden? Annspennt? Videre kommer Zanna opp "Du er beskyttet mot all form for skade. Det verste er nå bak deg. Jeg ber deg om å slappe av å føle deg trygg." Dette er et godt kort å få, føler at du kanskje har engstet deg for noen som har vært syk, det kan også være deg selv. Føler også at du kan bli fort engstelig hvis noen du er glad ikke kommer til avtalt tid, eller blir forsinket hjem. Vit at du og dine er beskyttet, englene våker også over bilen deres, hjemmet deres, og jobben deres. Shanti kommer som siste engel og hennes budskap er " Jeg er fredens engel. Jeg bringer deg ny ro og en jevnere vei fremover". Fint hvis d gir noen tilbakemeldinger:) Jeg vil gjerne bli spådd igjen:) Jeg lurer på om vi blir gravide snart, hvilken mnd hvis du klarer å se det. Om det blir en jente eller gutt? Jeg lurer også på om jeg får fast jobb og om økonomien blir bedre? Takk:) *Bambi* [svar Legger tilbakemeldinger under det her jeg... Jeg har en lederjobb nå, har gått i vanlig jobb tidligere.. er jo litt usikker på om jeg "passer" til det men føler igrunn at jeg liker meg veldig godt og er godt likt..MEN som du sier så har jeg en person på jobb som jeg sliter litt med...klarer ikke helt å "vere profesjonell" ovenfor henne... Har tenkt litt på å videreutdanne meg men ikke enda.. har også sett en annonse ang en annen type jobb som jeg vurderte å bare søke på for å vise interesse... Og så tenker jeg nok en del på mammaen min som ikke føler seg helt i form, men godt at vi er beskyttet, tenker og på om jeg kommer til å abortere igjen (har mista to ganger før jeg fikk gutten min)..... Har en mannlig kollega på jobb som hjelper meg mye og gir meg masse energier.. vet ikke om vi har en slags tidligere livkontakt eller noe.. kan liksom ikke beskrive d...føler du noe ang det?? føler du noe på hvor mange barn vi får?? Trenger ikke se noe på forholdet til meg og min mann for jeg føler at det er veldig trygt og godt, og vi har gode periode og mindre gode:) men sånn er d alltid.. Tusen takk for at du tok deg tid!!! Skal se på deg men da vil jeg gjerne ha f.datoen din..
*Bambi + spire* Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Tusen takk for tilbakemeldinger, det hjelper alltid på. Det virker jo som at en del stemte, og det er alltid gøy. Prøver å stole på englene, men samtidig lese kortene å se sammenhengen, samtidig som jeg bruker det som kommer til meg underveis. Klarer dessverre ikke få noe opp ang han som hjelper deg mye på jobb. 3 barn får jeg opp, pendelen er usikker på 4, tror dere kan få 4 hvis dere ønsker det. Håper du kan bruke svarene fra kortene til å hjelpe deg selv positivt:) Min fød.dato er 30.11.87 og hans er 12.06.84
stratosen_er mamma_ Skrevet 15. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2009 hei igjen;) Jeg føler at du er veldig voksen og moden....og jeg får veldig veldig gode energier på deg...Du er en veldig god person og jeg kjenner at jeg blir i veldig godt humør av deg. Virker som du er en jordnær person som setter familien og kjæresten din høyt. Føler også at du er veldig strukturert og at de klarsynte evnene dine har kommet sterkere og sterkere den siste tiden....Og så tror jeg at de kommer enda mer frem når du blir gravid.... det gjorde det med meg også.... Nå husker jeg ikke helt hva du spurte om...hehe ble bare helt slått ut av den enorme varmen som bor i deg...har du prøvd deg på å heale andre??? føler at du også innehar de evnene om du klarer å finne dem frem.... Ser et rolig og stabilt forhold rundt deg og din kjære. Dere vet hvor dere har hverandre og dere er voksne og fornuftige begge to. Skal se mer senere...må ta gutten min her...
stratosen_er mamma_ Skrevet 15. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2009 Føler at du kan bli gravid rett over nytt år...jan/feb er gode mnd;) Ser ut som d kommer ei jente først og ikke lenge etter så tror jeg du blir gravid med en gutt... Synes d er rart du ikke får deg jobb, for du har et så godt vesen, har du ikke noen utdanning kanskje? føler at du også kan vere litt sjenert på å "selge" deg selv, er jo ofte d man må gjøre når man søker jobb.... Økonimien blir nok mye bedre når du får det jobb og slik jeg ser d så tror jeg vertfall at innen våren har du fått deg en jobb du kan trives med...
*Bambi + spire* Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Hei igjen! Tusen takk for fine, gode og kjempe hyggelige tilbakemeldinger! Jeg er nok en person som er veldig glad i mennesker og bryr meg veldig mye om familie og venner, har alltid satt det høyt. Så det stemmer bra, når det kommer til modenhet så har jeg hadd utfordringer i livet som alle andre som jeg har vokst veldig på og har flere eldre venninner også. Opplever stadig at mennesker blir overasket når de får vite alderen min, selv merker jeg jo ikke så mye til det, men det stemmer godt overes med tilbakemeldinger jeg får! Så flink du er! Jeg føler selv også at etter jeg kjøpte englekortene så har evnene min fått slippe mere til, jeg spår mye og ofte for tiden og føler at jeg er under utvikling. Merker at jeg treffer mer og jeg tør å stole mer på intuisjonen min. Jeg har vært litt redd for disse evnene, da jeg har følt og dessverre fått mye rett på død og sykd, spesiellt i nær familie. Prøver å ikke utvikle de evnene så mye ennå, da de skremmer meg. Gøy at du nevner dette med healing, en venninne av meg som som også spår en del, har fått det for seg at jeg skal kunne heale også, og at jeg må melde meg kurs. Når jeg har spådd meg selv har det kommet fram i englekortene at jeg skal kunne heale, så det kan godt stemme! Ska utforske det:) Jeg er omsorgsarbeider av yrke, har jobbet i 100% vikariat siden jeg var ferdig, men ønsker fast stilling. Det blir en ledig stilling over nyttår, håper jeg får den! Ettervært ønsker jeg å studere syklepleien, for å få mere kunnskap om faget. Økonomien har ikke vært helt på topp i det siste, sambo er student så det er der problemet ligger, men han har fått mere jobb i det siste, så håper det fortsetter slik! Tusen takk for at du tok deg tid til å se på meg, synes du er kjempeflink! Du får si ifra hvis jeg skal se mer på deg ettervært. Spår her inne når jeg har tid:) Håper du for rett ang spire, vi har vært prøvere siden vi mistet i ma i juni 08, men undersøkelser viser at ingenting skal være galt og vi har jo greid det før så da skal vi greie det igjen. Føler selv at det ikke er lenge igjen nå, det har nok vært en grunn til at vi har måttet vente litt, selv om jeg begynner å bli en smule lei nå. Klem:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 15. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2009 Hei, Sååå morro;) synes alltid d er gøy når jeg har rett.. Følte at du kunne passe å jobbe med mennesker, jeg er selv sykepleier jeg da;) og jeg følte også at vi hadde mange like egenskaper og erfaringer.Jeg har også mista to ganger tidligere, før jeg fikk min lille prins... ser du forresten noe ang en kollega på jobb? har en jeg har veldig god connection med, vi gir hverandre energi uten å helt vite d, slik jeg ser d da...ser du om d blir noe videre vennskap utenfor jobben??? ellers setter jeg pris på om du bare legger noen generelle kort på meg for å høre hva kortene sier.... takk igjen;) klem til deg....
*Bambi + spire* Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 Hei igjen, kan legge noen kort på deg i morgen å se om jeg får inn noe mer:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 22. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. november 2009 hei det hadde vært fint;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå