Gå til innhold

Spm til dere som har hatt fryseforsøk...

Anbefalte innlegg

Blir mann oppblåst i magen samt stiv og støl???

jeg ser gravid ut og er kun på rd 4*forvirra*

jeg går på crinone, albyl-e og progynova.

skjønner at man er oppblåst ved ordinære forsøk men frys? jeg har samme type ting som ved det ordinære forsøket og da var jeg litt overstimulert.

Fortsetter under...

Jeg var litt oppblåst og øm/støl/murringer i magen ved begge mine fryseforsøk, også når jeg hadde innsett av fryseegg i naturlig syklus og ikke brukte crinone i rugetiden... Syntes også det var litt rart at jeg fikk de samme symptomene ved fryseforsøk som ved ordinære forsøk, men har ikke fått noen god forklaring på hvorfor. Kan jo være at kroppen reagerer på at man har satt inn et embryo selv om man ikke blir gravid?

Ønsker deg ihvertfall masse lykke til:o)

tusen takk for svar=D ja er nok mulig kroppen reagerer ppå det, jeg har fått satt inn to så er vel rart om det ikke skjer noe med kroppen min i denne perioden, uavhengig resultatet..

Annonse

mamma10 jeg går på crinone gel, progynova og albyl-e, progynovaen har jeg tatt en god stund allerede så om den skulle blåse meg opp ville den vel ha gjort det tidligere? eller? crinone aner jeg ikke hva gjør...albyl-e er blodfortynnende så den blåser ikke opp magen såvidt jeg vet=S

jeg var sist, men da hadde jeg gått på sprøyter og var en del hoven etter uttaket...så det så jeg på som naturlig...føler ikke dette er heeeeelt naturlig..

hehe ja er litt tidlig enda, men men satser på at det er et godt tegn;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...