meg og min lille+ magen Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 den viste GRAVID!!! så da kan jeg vel melde med inn her:-) men....da ble det jo nye ting å bekymre seg over:-p har i en uke testet svakt positive , litt sterkere nå mot slutten men ikke sterkt positiv. tok den digitale i dag å den viste jo gravid...men det sto 1- 2 på ukeindikatoren. noe som ikke stemmer med siste mens....for i følge den er det to uker siden jeg skulle hatt mensen på kommende tirsdag. det jeg da tenker på er om det er noe galt, og at mengden hcg er for liten til at det er mulig at alt er greit. huff....alt man skal bekymre seg for!!ble litt rotete dette men, måtte bare få tømt hodet ..er et rotete hode med mye tanker i dag!!!:-)
kriztie Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Du må lese på pakken vet du! Der står det forklart.. Du er egentlig 3-4 uker på vei nå=)
meg og min lille+ magen Skrevet 14. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2009 hehe....ja, det har jeg lest å skjønt;-p men etter etter beregning fra siste mens så er jeg 5+ 3 nå og ikke 3 - 4 uker. var bare derfor jeg begynte med mine bekymringer:-p men er jo ganske god på å bekymre meg også da!
kriztie Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Det er jo bare sån ca med de testene, så du skal bare slappe av=)
gravid me nr 8 :-) Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 kan jo være at du hadde litt senere el? d går nok helt sikkert bra skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå