Gå til innhold

Henriette og Nima..

Mamma'n til blomsterbarna=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg? Typen? Moren din? Og.. tja..Alt?? =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei frøken :)

joda. det går greit. mamma fikk vite det igår... hun sa det kom brått på, men hun så hvordan jeg takler nima på det verste, og var sikker på jeg takler neste også. så det syns jeg var godt å høre.

gubben skal prøve å takle ting litt bedre, og med tid håper jeg det går. ønsker jo ikke AKKURAT å bo alene med to små... men jeg vet jeg har støtten hans, uansett hva som skjer...

med meg, vel jo jeg er bekymra. altså jeg tok jo hcg tester fordi han fant ingenting på ul. de var veldig fine. det er jo bra..

men, jeg har ingen symptomer lenger..! husker jeg hadde MASSE med nima... greit, man VIL jo ikke ha det "jævlig", men det er iallfall enn trygghet.. nå er det absolutt ik noe.bare at jeg er mer sulten, reagerer litt annerledes på smaker...

Skal på privat ul igjen om to uker.... :)

deg da???

vi kan jo prate på msn hvis du vil??

([email protected])

Skrevet

Så bra at din mor tok det greit! =)

Hehe, jeg har en syk følelse på at det er gutt denne gang, pga nesten ingen symptomer! Eneste er at jeg er sinnsykt trøtt. Og det andre er at jeg brekker meg i hytt og pine. UTEN at jeg er kvalm altså!

Var nesten sikker på at jeg hadde innbilt svangerskap før jeg fikk sett babyen på UL for 2 uker siden, og på torsdag=D

Haha, leste nå om msn =P legger deg til jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...