*Lissja* Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Har dere bare vont i magen eller er det smerter som går i ryggen også? Jeg har litt smerter i magen men mest i ryggpartiet, nederst på en side..som nesten stråler litt ned i foten på samme side... er bekymret selv om jeg har lest t menssmerter er normalt. Har tidligere mistet i uke 6, så er vel ekstra skeptisk pga dette da, men.. :S
Sunnybeach4gull :) Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Heia Hadde verk både i magen og ryggen, samt stråling nedover baken, akkurat som når æ ska ha mens. Men kjenne ikke nåt til d nu D går som oftest bra! Menssmerter har de fleste i større og mindre grad
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 jeg har også akkurat det samme+ lyserosa utflod. så jeg sitter og biter negler.. men har hørt at det er helt normalt da.. hadde det bare ikke sånn i forrige svangerskap..
*Lissja* Skrevet 14. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2009 Krysser fingrene for oss alle Måtte det gå bra <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå