Gå til innhold

Min svangerskapsdagbok =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst til å lage min egen svangerskapsdagbok=) Både for meg selv og for å dele erfaringer med dere andre her inne=)

Jeg testet svaak positiv på Tirsdag denne uken (ikm) og fikk bekreftet det til lege dagen etter.

Symptomer:

En uke før ikm og fortsatt, har jeg syyykt ømme bryst. De har også vokst! Vært kvalm nå og da ca en uke, men på ingen måte ille=)

Menssmerter har jeg hatt fra ett par dager før ikm..noe jeg har enda også.. i dag kjennes det på en måte ekstra godt..blir nesten litt bekymret!

Sterk hodepine i går og i dag.

Morsomt om flere henger seg med og skreiver litt om hvordan dere har det=)

Ha en fin lørdagskveld;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går på do ofte for å sjekke, fordi jeg har smerter bak i ryggen på høyre side.. er akkurat i hofteområdet...

Når jeg var på do nå og tok papiret litt inn kom det svakt svakt brunt på papiret og noen små flekker av "størknet blod" eller hva det var... BEKYMRET! :(

Skrevet

Puttet inn en tampong, for så å dra den ut igjen og på den var det brunt og spor av friskt blod :(

Tror dette går galt :(

Skrevet

Koselig med svangerskapsdagbok ;)

Uke 4/5 - svimmel, blodtrykksfall, brystspreng, litt kvalme og halsbrann

Uke 6 - svimmel, blodtrykksfall, brystspreng, litt kvalme og halsbrann

Uke 7- KVALM,brystspreng

Uke 8 - KVALM,brystspreng

Uke 9 - Litt mindre kvalm ;) Mer halsbrann

Kos dokker alle sammen ;)

Skrevet

Mensverk i mage/rygg og stråling nedover baken til uke 6 og haupine av og til bare ;) Men migrena e helt borte :) akkurat som da æ gikk med gutten min ;)

Skrevet

Våknet med sterke smerter i natt og i mårest da jeg var på do og hadde avføring kom det litt blo da jeg tørket meg (ikke fra nr 2)..

etter det har jeg ikke sett mer blod, men spor av brunt...

har smerter ennå... hadde en liten stund takvis i magen, men nå er de ti ryggen igjen

Skrevet

Jeg dagbokblogger litt på nett men har egentli lyst å lage scrapbook i stede, for da kan bebien min få den når hun/han blir stor og skal ha barn selv. Jeg skulle ønske mamman min gjore det nemmlig.. :)

http://nitababylykke.blogspot.com/

Skrevet

Hei.

Det var akkurat som å lese om meg selv... Jeg har testet svakt positivt i dag og lurer egentlig litt på når jeg eventuelt skal ringe legen?

Jeg har hatt "menssmerter" i over en uke nå og har ømme bryst.. Trodde egentlig at jeg ikke kom til å teste positiv i dag pga smertene mine, men der var det to streker :):)

Godt å lese om andre som er i samme situasjon....

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...