snoffemor78 Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Er så glad for at jeg bestemte med for å gå til innkjøp av EL-test. Positiv i dag og da blir det hopping i høyet de neste dagene. Ser ut til at min eggløsninge er tett opp til avsluttet mens..så nå har jeg fått det bekreftet... Lykke til, til alle her inne i denne perioden...
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Hvor tett etter avsluttet mens er din el? Jeg testet meg for gøy i går pga jeg skulle vise de latterlige små el strimlene for ei venninde, og når den er åpnet må den brukes! Så fikk jeg positiv el test! Første dag etter mens! Syntes det var litt rart, så tok en til etterpå!! Den var og positiv! Så tok jeg en g-test i dag morges pga noen råd fra andre, den var negativ (noe jeg absolutt regnet med i og med at jeg nettopp har hatt mensen i en uke) Så tok jeg nettopp enda en el-test og den var OG positiv!! Hm... Skulle ikke tro det var mulig å få det så tidlig etter mensen!! Lykke til med prøvingen denne el da
snoffemor78 Skrevet 14. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2009 Hei Superteam:) Jeg avsluttet menstruasjonen på torsdag og har allerede positiv test. Helt klart mulig å ha eggløsning så tett opp til mens. Så nå håper jeg det klaffer for fullt denne prøveperioden, er nesten utålmodig allerede, enda det bare er 2 pp. Det er bare og kose seg denne helga:) Lykke til, til deg også...Krysse fingrene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå