marihøne_1986 Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=592185
Gjest Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Leste nettopp denne artikkelen jeg også. Synes det er litt sykt at skal presses til å drikke, særlig når man er gravid. Men jeg syntes det var rart at det var flest Oslokvinner som opplevde drikkepress. Jeg drikker generelt lite alkohol, også når jeg ikke var gravid, og har aldri hatt mindre problemer med at folk aksepterer et nei enn etter at jeg flyttet fra bygda til Oslo... Oppfordrer uansett alle til å stå i mot evt press. Venner som ikke godtar at du setter barnet først, er ikke mye å samle på!
marihøne_1986 Skrevet 14. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2009 det er sykt.. jeg ble utsatt for press i det første s.skapet av hun jeg den gang såg på som min beste venninne. " kom igjen, eeeeen øl er ikke noe farlig" Ble sint til slutt altså.. ba henne godta min besluttning... jeg hadde ikke noe behov for den ene ølen! vi er ikke venner idag for å si det sånn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå