Carina har to små gull Skrevet 14. november 2009 #1 Del Skrevet 14. november 2009 Ultralyder begynner å bli et mareritt. Var endelig blitt gravid etter å ha mista i uke 19 i februar. Skulle vært 8 uker i morgen. Dro til tidlig ul pga små blødninger tidligere i uka. Blødningene va ikke farlig, de kom fra livmorhalsen. Men på UL viste seg en tom liten fostersekk som de anslo å være 3-4 uker. Legne mente jeg var 1 mnd kortere på vei enn jeg anslo selv, men jeg vet når testen var positiv og den lyger jo aldri. Så nå skal jeg måle nytt hcg på mandag for å se om det er stigning, noe jeg vet det ikke er. Og ny UL på torsdag om det er stigning. Regner med det blir utskraping. Sjønner bare ikke hvorfor kroppen min ikke bare kan støte ut fosteret hvis det ikke er liv laga??? Og fortsetter livmora og vokse selv om alt annet er stoppet opp??? Det stikker fortsatt veldig til tider der nede. Har bare lyst å begynne å blø og komme ignang med prøvinga igjen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140980314-n%C3%A5r-skal-jeg-f%C3%A5-hjertet-sl%C3%A5/
LillePersille88 ? Skrevet 14. november 2009 #2 Del Skrevet 14. november 2009 Hei. Så trist at du mistet:/ Dersom kroppen ikke støter det ut selv, så tror den fortsatt at den er gravid. Derfor er alt som det skal, rekner med livmoren vokser også da, helt til kroppen faktisk skjønner at det ikke er nødvendig.. Litt dårlig forklart, men tror det var noe slikt legen min sa til meg da jeg mistet i MA i alle fall. Er vel noe med at det fortsatt er hcg igjen i systemet. Vi er nå inne i 2pp etter MA'en, og jeg synes det er utrolig hvor sakte tiden kan gå av og til. Men, så lenge den i alle fall går, og ikke stopper opp så skal ikke jeg klage.. Håper det går bra med deg da:) Også ønsker jeg deg lykke til med prøvingen når den tid kommer igjen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140980314-n%C3%A5r-skal-jeg-f%C3%A5-hjertet-sl%C3%A5/#findComment-140982422
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 15. november 2009 #3 Del Skrevet 15. november 2009 Uff så trist, Carina!!! Ønsker deg lykke til - og sørg iallefall for at du får utskrapning hvis dette ikke er liv laga. Jeg hadde nettopp ma selv og fikk piller til å ta hjemme selv....verste opplevelse ever! (har 3 sa bak meg fra før - men den tok definitivt kaka) Men - du KAN ha testet positivt på graviditetstest når du har hatt eggløsning. Skjedde med en venninne av meg som ble satt 3 uker tilbake hos legen på første UL. Hun hadde ikke vært gravid når hun testa - men hatt EL. hgc og el-hormonet er visst veldig like sa legen hennes - så en gravitest KAN faktisk bli lurt....! Lykke til ialle fall.....!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140980314-n%C3%A5r-skal-jeg-f%C3%A5-hjertet-sl%C3%A5/#findComment-140986133
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå