Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER DU GRAVID???????????????????????

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Såååå utrolig fantastisk-mangler ord,jeg nå.....

Moro,koselig og VELFORTJENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har eggøsning ca til onsdag-får stå på,her og..

KOmmer sterkere tilbake-er KJEMPEGLAD på dine vegne nå...

STOOOR KLEM!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, hei Snuppa, så du jeg ropte på deg?????????????? JA ER GRAVIIID men er veeeldig nervøs selv om testene har blitt sterkere for hver dag. Har ko tatt sv.vaksine rett før jeg ble gravid, hadde en fuktig fest på lørdag så tør ærligtalt ikke glede meg for mye enda.. Gyn så 2 prikker når jeg tok celleprøve på onsdag og litt fortykka slimhinner, kunne være tegn på noe sa han, men han hadde vært helt sikker hvis den ene prikken satt lenger til venstre, merkelig at jeg testa positivt dagen etter hvis den ikke var festa?? Mye å bekymre seg for hehe.

Ellers har jeg hatt lite symptomer, helt ulikt fra sist. Har nedsatt matlyst+litt småkvalm, litt halsbrann og litt trett. det er alt foreløpig. Sist fikk jeg voldsomme sympt.fra uke 3, og da gikk d jo galt. Den som venter får se hehe. Håper bare alt går bra og at ikke bryllupet blir ødelagt pga en ma sa eller bo.

Så spennende det blir for deg da snuppa, håper den sitter denne gangen. Sender masse baby støøøøøøvvvv.....................................................................................................................Stooor helgeklem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...