Gå til innhold

Flere fra Bergensområdet her?

Anbefalte innlegg

Ønsker å komme i kontakt med andre som har termin i juni og som kommer fra Bergensområdet. Selv er jeg førstegangsgravid og hadde satt pris på utveksling fra andre i samme situasjon:-) Ser frem til å høre fra dere:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140979892-flere-fra-bergensomr%C3%A5det-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei. Jeg er også fra Bergen og har foreløpig termin med førstemann 4.juni. Har også ønske om å ha kontakt med andre i samme situasjon. Er innflytter fra østlandet og fortsatt student, så er ikke så mange som er i samme situasjonen rundt meg :)

Neimen, så koselig:-) Jeg bor i Blomsterdalen (et lite stykke fra Flesland Flyplass). Angående treff 10. januar, så visste jeg ikke om det. Hadde jo vært koselig å treffe andre gravide. Skal dere?

Har ikke fått svart før pga at nettet vårt har vært nede. Satser på at det er i orden snart. Snakkes:-)

Annonse

Så kjekt å se at vi er en fin juni gjeng fra Bergen ja. Dersom noen har MSN og ønsker å snakke, gjerne legg meg til. Adr. er: [email protected].

Håper de fleste kommer på treffet 10. januar:-)

Hei! Ser det flere enn en fra blomsterdalen som har termin i juni, så gøy! Jeg bor på Hjellestad, kansje vi møtes alle tre til barseltreff når de små kommer ;) Jeg har en jente på 1 år fra før, og har gjerne lyst til å bli kjent med noen som har termin i juni ;) Jeg har meldt meg på treffet 10 januar, heng dere på dere og ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...