Gå til innhold

Flere fra Bergensområdet her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å komme i kontakt med andre som har termin i juni og som kommer fra Bergensområdet. Selv er jeg førstegangsgravid og hadde satt pris på utveksling fra andre i samme situasjon:-) Ser frem til å høre fra dere:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.

Jeg er er fra bergen, venter 3 mann :) Hvor i bergen holder du til da?

Skrevet

hei hei :)

jeg også er fra bergen og venter første mann:)

Skrevet

glemte å skrive hvor i bergen jeg er fra....bor i bergen vest:)enn dere da? kommer dere på bmi treffet 10 jannuar?:)

Skrevet

Hei hei. Jeg er også fra Bergen og har foreløpig termin med førstemann 4.juni. Har også ønske om å ha kontakt med andre i samme situasjon. Er innflytter fra østlandet og fortsatt student, så er ikke så mange som er i samme situasjonen rundt meg :)

Skrevet

Neimen, så koselig:-) Jeg bor i Blomsterdalen (et lite stykke fra Flesland Flyplass). Angående treff 10. januar, så visste jeg ikke om det. Hadde jo vært koselig å treffe andre gravide. Skal dere?

Har ikke fått svart før pga at nettet vårt har vært nede. Satser på at det er i orden snart. Snakkes:-)

Skrevet

Hei:)

Jeg er også førstegangsgravid og har termin 1 juni. Bor i Arna, og er også interessert i å komme i kontakt med flere i samme situasjon i bergensområdet:)

Hilsen Monica:)

Skrevet

Heisann:) jeg er fra bergen - blomsterdalen og har termin 06.06. spennende! hvor står det om treffet?

Skrevet

så kjekt at vi er en liten juni gjeng fra bergen da:) det står om det treffet på BMI-treff:)rett under terminklubber:)

håper flest mulig kommer, hadde vært super kjekt:)

Skrevet

Hei,

Jeg bor på Nesttun, er egentlig fra Østlandet. Kom som student og ble boende. :) Venter vår første 16 juni. Jeg tror nok at jeg kommer på BIM treff i januar. Hadde vært veldig gøy å møte flere! :)

Skrevet

Så kjekt å se at vi er en fin juni gjeng fra Bergen ja. Dersom noen har MSN og ønsker å snakke, gjerne legg meg til. Adr. er: [email protected].

Håper de fleste kommer på treffet 10. januar:-)

Skrevet

Heihei!

Jeg bor også i Bergen, og venter 3.

Bor i Bergen nord, og kommer opprinnelig fra østlandet.

Skrevet

Hei! Ser det flere enn en fra blomsterdalen som har termin i juni, så gøy! Jeg bor på Hjellestad, kansje vi møtes alle tre til barseltreff når de små kommer ;) Jeg har en jente på 1 år fra før, og har gjerne lyst til å bli kjent med noen som har termin i juni ;) Jeg har meldt meg på treffet 10 januar, heng dere på dere og ;)

Skrevet

Heisann!

Jeg bor også i Bergen, Sandviken. Er førstegangs:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...