Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Hva synes dere om å gi et lite, innrammet bilde av barna mine til bestevenninna mi til jul (hun er som en søster for meg).. hun har ikke egne barn. Vil det bli rart?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Jeg hadde syntes det var rart om en venninne ga meg en slik gave. Kunne kanskje hengt bildet i gangen eller noe? Vet ikke helt hvor jeg skulle hatt det...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Ja, litt rart. Jeg har ihvertfall ikke bilder av venners barn på veggen.. Ikke av barna til søsteren min heller. Men julekort med bilde er koselig da, de henger på kjøleskapet hele julen og havner i et album etterpå.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Jeg hadde også syntes det hadde vært litt rart. Jeg har bilder av venners barn fremme, men det blir noe annet når man velger det selv. Får man et ferdig innrammet bilde blir det litt mer påtrengende og man blir på en måte "tvunget" til å ha det fremme. Hun er sikkert glad i barna dine, det er ikke det...
_Løvemamma_ Skrevet 14. november 2009 #7 Skrevet 14. november 2009 Det kommer an på hva slags forhold hun har til barna dine. Har hun et nært forhold til dem synes jeg det høres ut som en helt nydelig gave, har hun ikke noe særlig forhold til dem så kan det kanskje bli litt rart.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #8 Skrevet 14. november 2009 Den type gave er noe du gir til besteforeldrer. Tror heller dem setter med pris på det enn venninna di (selv om hun er som en søster for deg). Gi heller noe som hun liker da vel.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #9 Skrevet 14. november 2009 Hun kaller seg "tante" for dem, jeg har ingen søstre selv heller så de har ingen ekte tanter på min side.. Vi har vært bestevenninner i over 20 år, siden vi var 5-6 år..
thea - M har gull i gulping Skrevet 14. november 2009 #10 Skrevet 14. november 2009 Synes det er en kjempe fin gave jeg, med tanke på at hun er som en søster for deg:) Det er tydligvis mange her som forventer å få dyre gaver til jul. Jeg hadde blitt veldig glad for et bilde av datteren til min bestevenninne:)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #11 Skrevet 14. november 2009 Syns det er skikkeig teit å gi bilder i gaver. Vet om mange som er blitt skikkelig lei seg fordi de har bare fått et bilde av andres barn/familie. Jeg hadde ihvertfall ikke blitt så glad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå