BebeGutt<3 Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Har vondt i venstre side nede på magen.. Når eg beveger meg mest.. Litt som mageknip i siden.. Noen som har hatt det samme?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Hei på deg. har det slik jeg og, men er ikke veldig vondt, bare litt ubehagelig. Når er ikm? Jeg testet positivt på torsdag. Lykke til.
BebeGutt<3 Skrevet 14. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2009 Ikm var 7.november.. altså 7 dager siden.. ingen mens... hmm
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Kan være du hadde eggløsning litt senere enn du tror, og da er det ikke sikkert testen ville slått ut enda. Hmm. Hvis ikke en test slår ut innen et par-tre dgr og ingen tr ville jeg tatt en tur til legen for en hcg. blodprøve. Masse lykke til, er i allefall et tegn!! klem
BebeGutt<3 Skrevet 14. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2009 hehe, eg får ta lege tlf på mandag! TR stay away good luck
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå