Gå til innhold

Gyngehest til ettåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så en kjempefin gyngehest som jeg fikk lyst til å kjøpe til datteren vår, på snart ett år, til jul. Det jeg lurer på er om ettåringer synes gyngehester er stas, eller om de er litt for små enda.

Ellers så setter jeg pris på andre julegavetips til jenta vår:)

Skrevet

Hun vil nok synes det er veldig stas, men er nok for liten til å klare det alene... Men det er jo bare å kjøpe den som gave så lærer hun seg jo å bruke den etterhvert :-) Min er 20 mnd nå og mesterer gyngehesten fint :-)

Skrevet

Så utrolig søt da. Syns du skal kjøpe den, jeg.

Dersom hun ikke viser innteresse for den med en gang, er det nok ikke lenge til.

Gutten våre var vel rett over 1 år når han ble vill etter gyngehester.

Skrevet

Jeg synes sånne lekekjøkken er så nydelige:) Gleder meg til å kunne kjøpe sånn til datteren min. Og masse små kjeler osv. Det er så søtt:)

Skal i hvert fall se om jeg finner noe annet, men skal ha gyngehesten i bakhodet, for jeg likte den så godt:) Det er enda en stund til jul.

Skrevet

Ja, jeg synes den var kjempesøt:) Datteren min blir ett år i januar, men det gjør jo ikke noe om hun må vente litt før hun skjønner den helt:)

Skrevet

Jenta mi er akkurat 1 år.. Hun har klart å komme seg opp på gyngehesten til broren sin i ca 3 uker nå helt alene. gynger som bare det. Holder seg fast og mestrer gyngehesten helt selv. Klatrer ned når hun er ferdig :) Så om hun ikke mestrer den helt alene med en gang, så kommer det etterhvert:) Dere får hjelpe henne så lenge.. Barna syns hvertfall det er veldig gøy :)

Skrevet

fikk gyngesau til ettårsdagen. Måtte ha hjelp en stund, men det er stor stas!

Skrevet

Jeg tror vi skal prøve en gyngehest i butikken, bare for å se hva hun synes:) Hun kommer seg fint opp på lekebilen sin og opp i sofaen, så det kan hende hun klarer å komme seg opp på gyngehesten etterhvert også. Takk for svar alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...