gilgi Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Når blir jeg gravid igjen og evnt. kjønn og antall. Takk på forhånd. Jeg 311071, mann 150772, sønn 3 år.
stratosen_er mamma_ Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Hei, hmmm...vanskelig å si akkurat hvilken mnd men jeg føler at både des, jan og februar er veldig gode og fruktbare mnd for dere....men er viktig at dere treffer EL, er mannen din mye borte på reise eller noe? eller du kanskje? føler at en av dere er borte innimellom sånn at det kan vere vanskelig at dere får hatt sex når d skulle passe...Men er ikke lenge til nå. Føler jente denne gangen, fikk først gutt, så jente klem og god helg
gilgi Skrevet 15. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2009 HEI STRATOSEN ER MAMMA! Tusen takk for at du tok deg tid til å spå meg. Mistet prinsessen vår som kom 6 uker før termin i oktober. Klarer du se ca. når jeg vil bli gravid? Vi skal ha samtale på genetisk avd., klarer du å se om de finner noe galt med meg eller mannen evnt.? Klarer du å se om jeg får levende baby i fremtiden stratosen er mamma. Kan jo fortelle litt om meg. Jeg mistet prinsen min helt frem til termin for 5 år siden. Så hadde jeg 2 SA i uke 9 og 10. Fikk sønnen min for 3 år siden. Vi mistet vår prinsesse som ble født 6 uker før termin som kun levde i litt over 1 døgn. Legene mistenkte forstørret hjerte, men de har ennå ikke funnet riktig årsak. Vi skal ble henvist til genetisk avd. for evnt. å finne om det kunne ha vært noe genfeil hos meg el. mannen? Evnt. når blir jeg gravid igjen? Kjønn? Får vi oppleve en frisk og levende baby i fremtiden? Tusen takk for svar og evnt. om du tar deg tid til nye spørsmål jeg spør her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå