Trønderpia Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Etter legenes "dystre spådommer" om at det var liten sjanse for at vi ville greie å bli gravid på egenhånd, har det nå skjedd meg 2 ganger!! Første gangen tok det likevell 4-5 år, og prøverørsbehandlinger, men plutselig lyste det opp et blått kryss mellom to behandlinger. Nå er lillegutt 1 år, og i går fant jeg ut at jeg var gravid igjen. Er det mulig!! :-) Litt i tidligste laget kanskje, for hadde sett for meg at det kunne ta flere år nå oss, men velkommen skal den lille spiren være!
Øst Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Hei Trønderpia, gratulerer så mye med graviditeten. Det skjer når man minst venter det:-) Hilsen nyinnflyttet nord-trønder.
superspent75gravid Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 ÅÅÅ gratulerer så mye;)) Så godt å lese om at det kan skje for slitere også) Jeg selv har ei lita på 3 år, og hun brukte vi 6 år på å få til.. Vi fikk beskjed om at vi skulle få prøverør, men da ble jeg gravid av meg selv. Nå har vi brukt 13 mnd, og jammen er jeg gravid igjen:)) Nå føles livet godt å leve:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå