Drømme Stress ned-mamma Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Som sagt. Har svigers på overnattingsbesøk denne helga, så harkje tid å sitte her inne og koose meg med alle innleggene... Så!! GRATULERER Katta, Caffe og ALLE andre som har fått positiv test siste dagene!!! *WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE* *jubler med dere*
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 TUUUUUUUUUUUUUUUsen takk snuppa. Kos deg m svigerforeldre, for når dem har reist er det bare å kjøre på!!! hehe. Sender masse babystøv................................................................................................................................................................................................................................for nå har jeg bestemt at nedtegang er det din tur!!!! Stooor klem.
Carasnella Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Tusen takk:) Nå håper jeg da varer frem til termin og at alt går som smurt! Også håper jeg dere alle kommer etter snart:)
Gjest Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Signerer denne jeg oxo !! Håper jeg snart følger etter.... ) Har planer om å holde meg litt unna BiM de neste ukene... (særlig !!)... hehehe... men skal prøve... "null stress"-metoden.. )
Gjest Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Blir med på denne jeg også. Synes det er kjempegøy at så mange har blitt gravide den siste tiden. Roper et rungende GRATUUUUUULERER til dere alle sammen;))) Krysser alt jeg kan for at spira klorer seg fast tiden ut. Varm klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå