Gå til innhold

Noen her som har silikonpupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om de ekstremt ømme puppene mine er helt vanlig, eller om det er pga. silikonen. Det føles slik det gjorde rett etter operasjonen, veldig, veldig støl liksom. Tror det er snart tre år siden jeg opererte.,

Noen andre som har så vondt? Med eller uten silikon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har silikon, og det er ikke noe vondere i puppene denne gangen enn når jeg fikk barn for 5 år siden... opererte også for ca 3 år siden

Skrevet

Hei

jeg har også silikon. Mine er vonde,men det var de da jg var gravid uten også...så det er helt vanlig og ha vondt i puppene når man er gravid....:)

men hvordan blir puppene egentlig etter amming med silikon??

Skrevet

Titter innom fra 2.trimester :)

Har også silikon, tok det for 2år siden. Jeg mistet helt følelsen i begge brystene og fikk ikke følelsen tilbake før etter jeg ble gravid..

I begynnelsen av svangerskapet og fram til ca uke 16 hadde jeg helt vanvittig ømme bryster. Var kjempe vonde og orket så vidt gå med BH enkelte dager..

Etter uke 16 har det dabbet litt av. De er fortsatt ømme, men ikke halvparten så ille som før.. For det var rett og slett vondt..

Så får håpe det gir seg hos deg og etterhvert :)

Skrevet

Jeg har også silikon, opererte for 5 mnd. Dei er kjempe vonde og ømme, føler meg operert igjen, ikke behagelig.... men er heldigvis blitt berdre nå, er 7 uker. Har ikke hatt så ømme pupper i dei andre svangerskapa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...