Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Lurer på om de ekstremt ømme puppene mine er helt vanlig, eller om det er pga. silikonen. Det føles slik det gjorde rett etter operasjonen, veldig, veldig støl liksom. Tror det er snart tre år siden jeg opererte., Noen andre som har så vondt? Med eller uten silikon?
marihøne_1986 Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 jeg har silikon, og det er ikke noe vondere i puppene denne gangen enn når jeg fikk barn for 5 år siden... opererte også for ca 3 år siden
Tingeling27 Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Hei jeg har også silikon. Mine er vonde,men det var de da jg var gravid uten også...så det er helt vanlig og ha vondt i puppene når man er gravid.... men hvordan blir puppene egentlig etter amming med silikon??
MissMe*med*lillegutt Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Titter innom fra 2.trimester Har også silikon, tok det for 2år siden. Jeg mistet helt følelsen i begge brystene og fikk ikke følelsen tilbake før etter jeg ble gravid.. I begynnelsen av svangerskapet og fram til ca uke 16 hadde jeg helt vanvittig ømme bryster. Var kjempe vonde og orket så vidt gå med BH enkelte dager.. Etter uke 16 har det dabbet litt av. De er fortsatt ømme, men ikke halvparten så ille som før.. For det var rett og slett vondt.. Så får håpe det gir seg hos deg og etterhvert
Pinguuu Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Jeg har også silikon, opererte for 5 mnd. Dei er kjempe vonde og ømme, føler meg operert igjen, ikke behagelig.... men er heldigvis blitt berdre nå, er 7 uker. Har ikke hatt så ømme pupper i dei andre svangerskapa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå