Blomsten har en sønn Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Hei Jeg håper noen har kan hjelpe meg. Jeg har kjøpt Popup/antiskli på en hobbuforretning. Det står en form for bruksanvisning på tuben, men jeg skjønner ikke helt. Det ser ut som bilde viser at en skal ha vann i tuben? Skjønner ikke at det er plass til noe særlig vann? Skal en først ha på klisteret, så la det ligge å tørke og deretter ha det i stekeovnen eller motsatt? Jeg forsøkte å bare ha det på et par sokker og så ha det rett i ovnen, men ser ut som det fremdeles er like flytende. Hmm... På forhånd takk for hjelpen!
snuppeluppe Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Du tar på sokken og så skal det tørke i minst 1 døgn før du tar det i steikeovnen. Da popper det opp:) ikke ta på noe vann.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Skulle til å si det samme som nussesuss.
Blomsten har en sønn Skrevet 14. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2009 Aha... takk for hjelpen. Nå spørs det bare om jeg kan redde det paret som jeg la i ovnen med en gang... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå