Gå til innhold

Erfaring med sykehusdietten? Jeg går nesten ikke ned!


pusekvinne

Anbefalte innlegg

I dag er det 5. dagen og jeg har gått ned 700 gram!! Skulle gå ned 2 kg i følge det jeg har lest. Og minimum 4,5 kg som sluttresultat. Jeg har fulgt alt til punkt og prikke, men jeg står fast. Har vært litt syk og ikke vært i samme aktivitet, men siden dette er en diett for pasienter skulle det gå ut på det samme... Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet det finnes masse ulike varianter av denne dietten... kan du ikke legge ut den du følger her?

 

spiser du nok da? for litt av prinsippet er at jo mer suppe du spiser jo mer går du ned....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den med en sukkerbit, kaffe osv. ? I såfall; resultatet mitt etter sånn "hurtigslanking" er at jeg har rast ned i vekt, for så rast like fort opp igjen :( Og på toppen av det hele så har jeg tullet til forbrenningen min. Men, jeg anbefaler deg å melde deg i VG s6 sin Vektklubb. Da spiser du MYE mat, altså, dem legger opp til en VARIG LIVSSTILSENDRING, og jeg gikk ned 20 kg i løpet av knappe 6 mndr. Dette er to år siden, holder vekta enda uten problem. Så, aldri mere slanking for meg :) Det finnes ingen rask vei til slank kropp, da blir du i såfall en "evig slanker". Jeg har tro på at kostholdet og levevaner må endres. Jeg har fått orden på forbrenningen min igjen, så jeg spiser det jeg vil, men, dog alt med måte. Det er deilig :) Så slipper man tenke slanking, slanking og atter slanking for det er utrolig slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går på at man spiser en spesielt sammensatt grønnsaks-suppe. med tillegg av andre ting som frukt,biff etc....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her var det jeg fant oppskriften. Jeg må innrømme at jeg droppet dette etter å ha stått på kjøkkenet kl. 07.00 lørdag morgen og stekt meg en biff...:)

Nå vurderer jeg herballife igjen, gikk på det for 3 år siden og var ganske fornøyd. Magen MÅ bort før jul!! Tar ellers imot andre forslag:)

 

 

 

http://supersniken.blogg.no/1238092764_oppskriften.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg personlig har dårlig erfaring med slankesuppa.. Klarte tilslutt ikke få ned mere en et par skjeier om dagen av den forferdelige suppen så for meg ble det en sultekur siden jeg fulkte alt jeg skulle men klarte ikke spise suppa.. :(

Mange merker resultater utav suppa en stund etter di tok kuren, kan hende kroppen trenger litt tid på å øke forbrendingen å kvitte seg med vann.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...