2010 April-babyen Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Kjøpte meg bekkenbelte i går, synes ikke det hjalp noe med det samme, men da jeg tok det av i gårkveld fikk jeg kjempeont i bekkenet.. Noen som har erfaring? Skal man ikke kjenne at det hjelper når man tar det på?
Mammatilsnart2:) Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Jeg har også dette . Har brukt det veldig lite da jeg syntes det strammer noe veldig så det kommer andre smerter istedet,,,, men hjelper mot rygg vondten når jeg sitter.
Minimags -07 og mai -10 Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Jeg brukte bekkenbelte mye under forrige graviditet når jeg var i aktivitet (turgåing, støvsuging osv). Synes det hjalp veldig fram til magen ble i veien, da sluttet jeg. Mitt belte var justerbart (borrelås) og jeg satte det ikke så stramt på, det hjalp godt likevel og det gav ikke smerter når jeg tok det av..
twoboys & a girl Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Hvor får man kjøpt det? Og hva koster de?
tullippen72 Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Brukt mitt støttebelte hver eneste dag - hele dagen lang, siden uke 24. Riktignok har jeg brukt det mest for å holde oppe magen, som var så hard og stram pga. kynnere. Men det godt kan benyttes som støtte for korsrygg/bekken også. Anbefales! Kjøpte det på www.Mammashop.net (i Bergen) og det kostet kun kr 299,-. på Kampanjepris, str M. Det er med borrelås så str M har passet fint til meg etterhvert som magen vokser. Uke 33 nå = 105 cm rundt magen :-D Finnes i flere farger. Bestilles ved å sende mail til [email protected]. Merket heter Anita Maternity "Baby sherpa". http://www.anita.com/de-en/Products,Anita_maternity,Strain-relief_and_support?PSID=d89480a2f17884713947129d9ffc495a
Minimags -07 og mai -10 Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 Og jeg kjøpte min i butikken Bandagisten, husker ikke pris...
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 14. november 2009 #7 Skrevet 14. november 2009 Jeg tror nok man må venne kroppen sin til dette, å passe på å ikke ta det for stramt i begynnelsen... Jeg har smått begynt å bruke det litt innimellom, passer på at det ikke blir for lenge om gangen, så kroppen venner seg til det... det skal ikke gjøre vondt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå