Gå til innhold

Har hatt to MA på rad fikk karantene av legen, men.... Noen andre? Hjelp!

07&10&13?

Anbefalte innlegg

Hadde MA i slutten av Juli i uke 10, og igjen i midten av oktober i ca uke 7-8. og fikk derfor beskjed om at vi skulle vente til etter nyttår med å prøve igjen. ellers ville vi mest sannsynlig miste igjen...

Vi har vel egentlig prøvd å ikke ha samleie rundt tiden før el, men det som skjedde var at jeg fikk el en del tidligere enn jeg trodde... og vi bommet derfor....

Nå sitter jeg her da 17 dager etter el, 32 dager etter sist MA og venter fortsatt på TR... begynner å rive eller stikke i lysken når jeg reiser meg brått opp, om øm i brystene...

Er kjempe redd for at jeg er gravid igjen.... for det første fordi jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til legen min som sa vi skulle vente, og for det andre det er jo bere en utvei hørtes det ut som, og det er helt ødeleggende i seg selv! Dessuten ble vi lovet at vi skulle få noe hjelp hvis det gikk galt igjen, men hvis vi ikke følger legens råd gjelder vel ikke det da, og vi må prøve igjen om en stund og hvis det da går galt få hjelp :(

Det er jo selvfølgelig ikke sikkert jeg er gravid igjen da, men er litt nervøs. og har ikke tatt noen test etter MA så hvis jeg tar den kan den jo også være falsk positiv...

Fortsetter under...

Kjære deg. Ikke vær redd for hva legen sier, uhell kan skje. Og hvis du er gravid igjen, så bør legen gi deg all mulig støtte, selv om dere ikke "fulgte" rådet dere fikk. Ikke tenk på det. Hvis du er gravid, nyt det, og det er slettes ikke sikkert at det går galt igjen.

Og hvis det skulle gå galt igjen, så har du som har mista tre ganger på rad automatisk krav på utredning, uansett hva legen måtte tenke om det.

Jeg håper du er gravid med en sunn og klistrende spire og at du ender opp med en baby i armene.

Stor klem

Gratulerer så mye!

Håper det går kjempfint denne gangen!!

Jeg hadde og en MA i juli(8uker) og en nå i nov (10uker) men min lege sa ingenting om venting han bare sa at jeg ikke måtte gi opp håpet.

Har ei jente 08 fra før :)

Krysser fingre og tær for deg så håper jeg at vi treffes snart inne på 1.tri

(har ingen planer om å vente noe særlig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...